Verslas

2019.10.28 18:01

Vėl sutriko SEB interneto banko veikla

atnaujinta 18.48
BNS, LRT.lt2019.10.28 18:01

Pirmadienio rytą vėl sutrikus SEB interneto banko veiklai, vakare, pabandžius prisijungti prie banko internetinės bankininkystės, aiškėja, kad sutrikimai vis dar tęsiasi.

„Paslaugos internetu laikinai neveikia. Gerbiamas Kliente, dėl techninių kliūčių, kurios šiuo metu yra šalinamos, paslaugos internetu laikinai neteikiamos. Kviečiame čia sugrįžti šiek tiek vėliau“, – rašoma banko internetinėje svetainėje.

Tai patvirtino ir pačio banko atstovybė. Kaip rašoma išplatintame pranešime, dalis klientų vis dar negali prisijungti prie interneto banko arba jis veikia lėčiau nei įprastai, sutrikimai toliau šalinami, o banko klientų aptarnavimo skyriai antradienį atsidarys viena valanda anksčiau.

Informuojama, kad atsiskaitymai visą dieną mokėjimo kortelėmis veikia kaip įprastai, be sutrikimų. Lėšas taip pat galima pervesti naudojantis mobiliąja programėle.

„Interneto banko veiklos sutrikimas šiandien yra susijęs su greitaveikos problemomis. Baltijos IT specialistų komanda visą dieną šalina sutrikimus. Dedame visas pastangas, kad kaip įmanoma greičiau atkurtume įprastą interneto banko veiklą“, – sako SEB Baltijos šalių tarnybos mažmeninės bankininkystės vadovė Sonata Gutauskaitė-Bubnelienė.

Pasak jos, dalis klientų, kurie naudojasi banko mobiliąja programėle, pervedimus atlieka joje. Dėl to išaugo programėlės naudojimo apkrovos, ji veikia lėčiau nei įprastai. Pinigų pervedimo operacijos šiandien taip pat buvo atliekamos skyriuose – sutrikimų šalinimo metu klientams ši paslauga teikiama nemokamai. Atsiskaitymai SEB banko mokėjimo kortelėmis visą dieną veikia be sutrikimų.

„Atsižvelgiant į tai, kad interneto banko veiklos sutrikimo šalinimo darbai užtruko, nusprendėme rytoj ryte visus klientų aptarnavimo skyrius atidaryti viena valanda anksčiau arba anksčiausiai 7.30 valandą. Tai reiškia, kad, esant poreikiui, klientai skyriuose turės galimybę pateikti mokėjimo nurodymus, o mokėjimus banko viduje atliksime iš karto,“ – sakė Sonata Gutauskaitė-Bubnelienė.

Kaip rašoma pirmadienio vakarą išplatintame pranešime, klientų situacijos ir pretenzijos bus nagrinėjamos individualiai. Jei klientas patyrė mažesnių ar didesnių nepatogumų dėl šios situacijos, turėtų kreiptis į banką ir pateikti pretenziją dėl su tuo susijusiais tiesioginiais nuostoliais (kartu su pagrindžiančiais dokumentais) – bankas kiekvieną tokią situaciją vertins individualiai ir priims sprendimą dėl nuostolių atlyginimo.

Banko veikla buvo sutrikusi ir šeštadienį. Kaip rašė portalas 15min.lt, kai kuriems klientams neveikė arba veikė lėčiau nei įprastai mobilioji programėlė ir interneto bankas.

SEB bankas teigė, jog interneto banko veiklos sutrikimas šeštadienį ir pirmadienį nėra susiję.

„Savaitgalį SEB banke buvo vykdomi IT veiklos tęstinumo testai, dėl to kurį laiką buvo sutrikęs paslaugų internetu teikimas klientams, o šiandien sutrikimas susijęs su greitaveikos problemomis. Sutrikimo priežastys nustatytos, IT specialistų komanda šalina sutrikimus, labai atsiprašome klientų“, – BNS pasakojo J. Bazevičiūtė.