Verslas

2020.10.28 11:41

„TikTok“ ir Kanados elektroninės prekybos platforma „Shopify“ paskelbė apie partnerystę

BNS2020.10.28 11:41

Kanados elektroninės prekybos bendrovė „Shopify“ antradienį paskelbė apie partnerystę su „TikTok“, kuri leis daugiau nei 1 mln. internete prekiaujančių mažmenininkių reklamuoti savo prekes paaugliams skirtoje trumpų formų vaizdo įrašų platformoje.

Susitarimas sudarytas tuo metu, kai kinų platforma sulaukia daug kritikos dėl saugumo Jungtinėse Valstijose, kur netrukus įvyks teismas, lemsiantis jos likimą šioje šalyje. Jungtinėse Valstijose „TikTok“ kas mėnesį naudoja daugiau nei 100 mln. vartotojų.

„Džiaugiamės galėdami būti pirmieji partneriai, pasveikinę „TikTok“ prekybos pasaulyje, ypač dabar, kai mūsų prekybininkai ruošiasi įtemptam internetinio apsipirkimo sezonui“, – sakoma „Shopify“ viceprezidento Satisho Kanwaro pranešime.

„Shopify“ siūlo elektronines parduotuves, skirtas daugiausia mažam ir vidutiniam verslui, ir daugeliui prekybininkų yra alternatyva „Amazon“ internetinei platformai.

Pasak bendrovės, „TikTok“ vartotojai nuo šiol galės tiesiog spustelėti vaizdo reklamą, kad galėtų įsigyti produktų iš „Shopify“ prekiaujančių prekybininkų.

Abi taip pat bendrovės teigė, kad „ateinančiais mėnesiais bendradarbiaus, norėdamos išbandyti naujas komercines funkcijas“.

Mums svarbus tikslumas ir sklandi tekstų kalba. Jei pastebėjote klaidų, praneškite portalas@lrt.lt