Gyvenimas

2021.01.18 07:24

Pratimai, kuriuos atlikdami kasdien vos nubudę greitai pajusite energijos antplūdį

LRT TELEVIZIJOS laida „Labas rytas, Lietuva“, LRT.lt2021.01.18 07:24

Jei sportuojate ar mankštinatės namuose ar lauke, treneris Ignas Bakėjus perspėja, kad prieš bet kokį fizinį krūvį būtina apšilti sąnarius ir raumenis. LRT TELEVIZIJOS laidoje „Labas rytas, Lietuva“ jis papasakojo ir parodė, kaip tai padaryti.

Apšilti visus kūno sąnarius, raumenis, padidinti mobilumą ir stabilumą svarbu dėl to, kad sumanius atlikti, pavyzdžiui, tempimo pratimus ir neapšilus yra didelė rizika susižaloti.

„Gali įtrūkti raumuo, galite patirti traumą. Todėl prieš pradėdami bet kokią mankštą, prieš išeidami pasivaikščioti, pabėgioti ar tiesiog atsikėlę atlikite apšilimą. Jis neužtruks ilgai – apie 5 minutes. Jeigu jį atliksite kiekvieną dieną, pajusite, koks energijos kiekis užplūs jūsų kūną“, – kalba I. Bakėjus.

Treneris apie apšilimo svarbą sporte: be jo padidinate susižalojimų riziką

Pradėti galima nuo pėdų – keisdami puses keletą kartų pasukite jas ratu pastatę ant pirštų galiukų. Sukti ratu galima ir pakėlus pėdą nuo grindų.

Dėmesio reikia ir keliams: šiek tiek pritūpkite ir suglaudę kojas sukite kelius ratu keisdami pusę. Su keliais elkitės atsargiai – jie, kaip ir kaklas, pečiai ar nugaros apačia, viena iš struktūrų, kuriai reikia ypatingo dėmesio.

Atlikdami apšilimą nepamirškite gerai „išsukti“ ir klubų. Svarbūs pratimai – rotaciniai apsisukimai, nusilenkimai pirmyn ir atgal.

Visa mankšta – sausio 14 d. laidos „Labas rytas, Lietuva“ įraše.

Treneris apie apšilimo svarbą sporte: be jo padidinate susižalojimų riziką
Mums svarbus tikslumas ir sklandi tekstų kalba. Jei pastebėjote klaidų, praneškite portalas@lrt.lt