Eismas

2018.06.21 15:17

Kelionė į Vilnių virto pragaru: milžiniškas karštis salone vairuotojo nejaudino

Dalia Plikūnė, DELFI.lt2018.06.21 15:17

Kelionė tarpmiestiniu autobusu keleiviams virto tikru iššūkiu – teko važiuoti 28 laipsnių karštyje, pučiant karštam kondicionieriui. Žmonės piktinosi, bandė ieškoti išeičių, tačiau bendros kalbos su vairuotoju taip ir nepavyko atrasti.  

Į prašymus nekreipė dėmesio

Istoriją apie siaubingą kelionę TOKS autobusu papasakojo juo važiavusi vilnietė Rūta.

„Autobusas važiavo iš Raseinių į Vilnių. Įlipau Kaune, penktadienį, 17.30 val. Iš karto pajutau, kad autobuse karšta, bet pagalvojau, kad autobusui pradėjus važiuoti įsijungs kondicionieriai, ir viskas bus gerai. Autobusas pajudėjo ir keleiviams į kojas pradėjo pūsti karštas kondicionierius. Žmonės kartojo„išjunkite, nes labai karšta“, – pasakojo keleivė Rūta.

Pasak jos, dar neišvažiavus iš Kauno iš autobuso išlipo moteris su vaiku, ji prašė, kad grąžintų pinigus, bet vairuotojas nesutiko. Paskui išlipo ir pagyvenusi moteris. „Atsistojo vaikinai, patys ėjo prie vairuotojo, maigė kondicionierių. Mes visi pradėjome sakyti, kad „turite apsisukti ir grįžti į stotį“, nes jautėme, kad autobusas yra tikrai techniškai netvarkingas. Aš padariau nuotrauką, kur matosi, kad yra 28 laipsniai karščio autobuse“, – kalba iki Vilniaus keliavusi Rūta.

Ji pasakojo, kad visi keleiviai buvo labai pikti. Rūta pati paskambino į TOKS administraciją, paprašė, kad susisiektų su vairuotoju ir paprašytų, kad jis grįžtų atgal: „Administratorės sakė: „mes nieko nežinome, nieko negalime padėti“. Paprašėme vairuotojo, kad jis atsidarytų langą, jo žodžiai buvo: „jūs norite, kad mane perpūstų?“

Keleiviai TOKS administracijai išsiuntė raštą su prašymu grąžinti pinigus. „Svarbiausia – ne tie pinigai, bet, kad situacija nesikartotų“, – sakė Rūta. Ji nuogąstavo, kad, jeigu autobuse būtų buvęs žmogus, pavyzdžiui, su silpna širdimi, tai jam tokia kelionė galėjo baigtis blogai. 

Žada atlyginti kelionės išlaidas

TOKS pardavimų ir rinkodaros direktorė Sigita Vaičiutė kompanijos vardu atsiprašė keleivių dėl kelionės metu įvykusio autobuso oro kondicionieriaus gedimo. „Visiems mūsų autobusams atliekamos techninės patikros, kurios užtikrina, kad kiekviena transporto priemonė prieš išvykdama iš autobusų parko būtų techniškai tvarkinga ir suteiktų saugią bei komfortišką kelionę mūsų keleiviams“, – teigia S. Vaičiutė.

Kompanijos atstovė apgailestavo, kad kelionės metu sugedus autobuso kondicionavimo sistemai, nebuvo galimybės jo pakeisti.

„Vos jam sugrįžus į autobusų parką, nedelsiant pašalinome gedimą. Visiems šiuo autobusu vykusiems ir kelionės dokumentus pateiksiantiems keleiviams stengsimės kompensuoti kelionės bilieto išlaidas. Darome viską, kad tokių situacijų ateityje nepasikartotų“, – tikina S. Vaičiutė.