Verslas

2020.01.10 15:00

Po žinios apie „Trasalio“ uždarymą sunerimo jau įsigiję kelialapius – poilsio neteks, tačiau ne viskas prarasta

Vaida Kalinkaitė-Matuliauskienė, LRT.lt2020.01.10 15:00

Poilsio paslaugas komplekse „Trasalis“ per tarpininkus įsigiję pirkėjai gali būti ramūs – pinigai už šias paslaugas ar dovanų kuponus bus grąžinti arba bus suteikta galimybė pasirinkti kitą paslaugą iš asortimento. Tai LRT.lt patvirtino kelialapiais į „Trasalį“ prekiavę tarpininkai.

LRT.lt primena, kad ketvirtadienį DELFI paskelbė, jog pasikeitus savininkams Trakuose esantis pramogų ir poilsio kompleksas „Trasalis“ visam laikui užvers duris.

Bendrovės „Laisvalaikio dovanos“ direktorė Ieva Tautkevičiūtė LRT.lt teigia, kad klientai, įsigiję „Trasalio“ kelialapius turėtų kreiptis į bendrovę. Čia jiems bus suteikta galimybė dovaną išsikeisti arba jiems bus grąžinti pinigai.

Atkreipus dėmesį, kad bent prie vienos iš dabar siūlomų dovanų vis dar nurodomos „Trasalio“ paslaugos, I. Tautkevičiūtė atsako, jog kol kas tebevyksta derybos.

„Kol kas vyksta derybos ir galbūt „Trasalyje“ bus suteikiamos vandens paslaugos. Visas paslaugas, kurios jau nebeteikiamos išėmėme iš savo asortimento. Kaip teigia mūsų partneriai (ši konkreti pramoga taip pat tiesiogiai teikiamos ne „Trasalio“), daugiau informacijos paaiškės sausio 15 d.“, – nurodo I. Tautkevičiūtė.

„Laisvalaikio dovanos“ pirktą kelialapį, kuriame teikiamos „Trasalio“ paslaugos, klientai savarankiškai gali išsikeisti bendrovės internetinėje svetainėje.

Taip pat klientai gali kreiptis telefonu 852034400 bei el.paštu info@laisvalaikiodovanos.lt

„Trasalio“ pasiūlymai iš prekybos išimti nedelsiant

„Gera dovana“ komercijos projektų vadovė Skaistė Tebelškienė LRT.lt tvirtina, kad žinia apie „Trasalio“ uždarymą pasiekė savaitės viduryje. Po jos „Trasalio“ paslaugų pasiūlymai buvo išimti tiek iš internetinės „Geros dovanos“ svetainės, tiek iš fizinių parduotuvių.

„Turintys šio komplekso „Gera dovana“ dovanų čekius jaudintis neturėtų – juos nemokamai gali pasikeisti į bet kurią kitą pramogą, esančią mūsų asortimente. Jei kartais atsitiktų taip, jog nepavyktų išsirinkti tinkamos paslaugos, pinigai už įsigytą „Trasalio“ dovanų čekį bus grąžinami“, – užtikrina S. Tebelškienė.

Jos teigimu, bendrovėje jau yra pasitaikę analogiškų situacijų, dirbant su kitais partneriais, todėl visa reikiama informacija klientus turėtų pasiekti.

Informacija klientus turėjo jau pasiekti

Bendrovės „NoriuNoriuNoriu“ direktorius Karolis Kurpis bendroės išplatintame pranešime nurodo, kad komplekso uždarymas buvo netikėtas, tačiau bendrovė yra pasiruošusi atlyginti galimus nuostolius klientams.

„Apie viešbučio uždarymą sužinojome tik šį trečiadienį – iki jo likus 7 dienoms. „Trasalio“ valdytojų sprendimas taip skubotai nutraukti veiklą buvo netikėtas, tačiau mes esame pasiruošę ir tokioms situacijoms.

Visi pirkę kelialapius per mūsų platformą atgaus pinigus arba galės pasirinkti poilsį kitame viešbutyje. Žmonės patys galės pasirinkti, kuris būdas jiems priimtinesnis. Pirmiausia paskambinome pirkėjams, kurie jau rezervavo kambarius minėtame viešbutyje, kad galėtume jiems pasiūlyti alternatyvą“, – sako K. Kurpis.

Visi kiti „Trasalio“ kelialapius įsigiję klientai taip pat jau turėjo sulaukti bendrovės žinios elektroniniu paštu ir SMS žinute.

Pirkėjams atsakant į laišką reikia nurodyti savo kelialapio numerį, mokėtojo vardą, pavardę ir išsakyti pageidavimą, ar norėtų pakeisti kelialapį į poilsį kitame viešbutyje, ar susigrąžinti pinigus.

Jei dėl kokių nors priežasčių kai kurių „NoriuNoriuNoriu“ klientų informacija nepasiekė, kiekvienas iš jų gali kreiptis dėl pinigų grąžinimo ar kelialapio keitimo el. pašto adresu pagalba@noriunoriunoriu.lt.

Bendrovė planuoja atsakyti visiems klientams per 2–4 darbo dienas. Į „Trasalio“ kompleksą per NoriuNoriuNoriu.lt platformą įsigytų kelialapių šiuo metu yra nepanaudoję apie tūkstantis žmonių.

Populiariausi