captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Small Planet Airlines“ skrydis atidėtas 13 valandų: didžiausia problema – ne gedimai

Šįryt sugedus „Small Planet Airlines“ lėktuvui, keli šimtai lietuvių Bulgariją pasieks gerokai vėliau. 7.30 val. turėjęs vykti skrydis atidėtas 13-ai valandų, bet avialinijos žada, kad dėl to kitų skrydžių keleiviai patirs tik minimalių nepatogumų.
BNS nuotr.
BNS nuotr.

„Šiandieninis 7.30 val. skrydis į Burgasą vėl atidėtas. Oro uoste pilna šeimų, keliaujančių su mažamečiais vaikais pailsėti, o vežėjui ir kelionių organizatoriams „nusispjauti“. Jokių pokyčių po publikacijų medijose ir po pokalbių su Turizmo departamentu. Gaila, kad šios įmonės nekreipia dėmesio, ir gadina klientams atostogas“, – 15min skundėsi skaitytojas.

„Įvyko nedidelis techninis lėktuvo gedimas, ir skrydis iš Vilniaus į Burgasą buvo atidėtas 13 valandų“, – 15min sakė „Small Planet Airlines“ komunikacijos specialistė Berta Jasiukėnaitė.

Kodėl tiek ilgai? „Čia jau ne pirma situacija šią vasarą, kai vykdom tokią strategiją – vieną skrydį atidedam labai ilgai, bet tokiu atveju išgelbėjamas visas likęs skrydžių tvarkaraštis“, – aiškino ji. Todėl dabar, pavyzdžiui, skrydis iš Burgaso į Vilnių vėluos mažiau nei dvi valandas. Keleivius iš ten išskraidins pakaitinis orlaivis iš Amsterdamo.

Visi likę skrydžiai jeigu ir bus atsidėti, tai neilgai, žadėjo B. Jasiukėnaitė – apie valandą.

„Small Planet Airlines“ atstovė patikino, kad visi į Burgasą turėję skristi keleiviai išgabenti į viešbučius, gavo pilną rūpybą ir viešbučiuose laukia skrydžio.

Problema – ne gedimai

B. Jasiukėnaitė teigė, kad nors gali susidaryti kitoks įspūdis, iš tiesų šiemet lėktuvų gedimų „Small Planet Airlines“ turi 35 proc. mažiau nei praėjusiais metais.

„Pamatinė problema yra ne gedimai, o tai, kad yra labai didelis skrydžių tvarkaraščio intensyvumas. Su šia problema šią vasarą susiduria tiek mūsų kompanija, tiek kitos bendrovės visoje Europoje“, – aiškino ji.

„Small Planet Airlines“ šią vasarą turi 30 proc. daugiau skrydžių nei praėjusią. Vilniuje oro kelionių intensyvumas yra išaugęs 10 proc. „Visoje Europoje vyksta tas pats“, – teigė avialinijų atstovė.

Ji aiškino, kad nutikus netikėtai situacijai dėl to yra sudėtingiau problemą greitai išspręsti, nes atsiranda daug sudėtinių dalių – pakaitinį orlaivį ne taip lengva surasti, atsiranda iššūkiai su įgulomis.

Bendrovė jau aktyviai ieško sprendimų būdų, kaip spręsti vėluojančių skrydžių problemas.

„Bandom dėlioti savo operacijas taip, kad kuo labiau mažintume tą kompleksiškumą. Taip pat žiūrime į galimybę efektyviau panaudoti pakaitinius orlaivius, su partneriais dirbame spręsdami problemas. Šiemet labai aktyviai dirbame ir su įgulomis – vyksta jų mokymai, samdom daugiau darbuotojų, kad atidėjus skrydžius įgula galėtų būti suformuota greičiau“, – vardijo B. Jasiukėnaitė.

Šaltinis www.15min.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...