Debiutinė misterija „Iš kūno ir kraujo“: ieškoma pirmųjų žmonių ir jų santykių versijos, gvildenama kraujo linijos tema

Jaunos režisierės Uršulės Bartoševičiūtės debiutas Nacionaliniame Kauno dramos teatre – misterija „Iš kūno ir kraujo“. Režisierė tiria kraujo linijos temą, kartu su dramaturgu Matu Vildžiumi nagrinėdama Senajame Testamente aprašytą Kaino ir Abelio brolžudystę ir britų poeto Lord Byron misteriją „Kainas“. Spektaklyje daug eksperimentuojama ir žaidžiama, ieškoma pirmosios šeimos – pirmųjų žmonių, jų namų bei tarpusavio santykių versijos, kuriuose, ko gero, viskas kitaip. Biblijos Kainas brolį nužudo iš pavydo, nes Dievas mieliau priimdavo jo aukas, o poeto L. Byron misterijoje „Kainas“ brolžudys tampa maištininku ir mąstytoju. Kainas pyksta ant tėvų Adomo ir Ievos dėl prarasto nemirtingumo ir išvarymo iš rojaus. Kūrinio kuriama erdvė yra neapibrėžta, abstrakti – čia nėra nuorodų į tam tikrą laikotarpį. Pasak spektaklio kūrėjų, Kaino ir Abelio istorija gali persikelti į bet kokią socialinę ir kultūrinę erdvę. Kad ir į XXI amžiaus Kauną.