Autentiką išsaugoję Vilniaus geležinkelių stoties statiniai ir jų paslaptys

Nuo XIX a. antros pusės geležinkelis buvo pagrindinė stoties rajono varomoji jėga. Kai Lietuvos teritoriją perkerta dvi geležinės vėžės, maždaug nuo 1860-ųjų prasideda geležinkelio istorija. Tuo metu Vilniuje pradedama statyti traukinių stotis, įvairūs pastatai, kuriuos turtingi pirkliai rengia suprasdami, kad šią erdvę tuoj užplūs keleiviai.

Šeibokas Alvydas, Bertašiūtė Rasa
Pašnekovas
Prebergas Vygintas
Režisierius
Mažutytė Aistė, Baublienė Violeta
Vedėjas
Bytautaitė Lolita
Prodiuseris
Mums svarbus tikslumas ir sklandi tekstų kalba. Jei pastebėjote klaidų, praneškite portalas@lrt.lt
Daugiau