„Euroviziją“ transliavęs portalas LRT.lt konkurso finalo dieną, šeštadienį, pagal vaizdo turinio svetainių žiūrimumą pirmavo Lietuvoje. LRT.lt žiūrimumas siekė daugiau kaip pusę, net 54,5 proc., viso vaizdo turinio svetainių laiko. Tuo tarpu artimiausių konkurentų žiūrimumo dalis siekė 19 proc. Tokius duomenis skelbia interneto auditorijos tyrimų bendrovė „Gemius Baltic“.
LRT.lt vaizdo turinys labiausiai žiūrimas buvo ir ketvirtadienio pusfinalio dieną, kai „Eurovizijoje“ pasirodė Lietuvos atstovas Jurijus Veklenko. Tądien žiūrimumas siekė 52 proc. viso vaizdo turinio svetainių laiko, bei antradienio pusfinalio dieną, kai užfiksuotas 44 proc. žiūrimumas.
„Eurovizijos“ metu išaugo ir LRT socialinių tinklų paskyros, LRT „Facebook“ paskyra sulaukė daugiau nei 2000 naujų sekėjų, „Instagram“ – 800.

Rekordiškai žiūrima visą „Eurovizijos“ savaitę buvo LRT TELEVIZIJA, pritraukusi 18,2 proc. visos TV auditorijos, tuo metu artimiausi konkurentai surinko 15,7 proc. Auditorijos tyrimų bendrovės „Kantar“ duomenimis, antrąjį „Eurovizijos“ pusfinalį, kuriame pasirodė Lietuva, per LRT TELEVIZIJĄ žiūrėjo beveik 58 proc., finalą – 52 proc., pirmąjį pusfinalį – 41 proc. visų transliacijos laikotarpio žiūrovų Lietuvoje. Paskaičiavus žmonėmis, antrąjį pusfinalį su Lietuvos atstovu bent trumpai stebėjo 736 tūkst. žiūrovų.
„Kantar“ skelbia, kad per visas tris LRT transliacijas „Eurovizijos“ dainų konkursas prie TV ekranų bent trumpam buvo pritraukęs per milijoną arba 37 proc. Lietuvos gyventojų. Visose trijose Baltijos šalyse „Euroviziją“ stebėjo daugiau kaip 2 milijonai gyventojų.
„Muzikinį konkursą „Eurovizija“ Lietuva tikrai mėgsta, faktiškai, kasmet ši laida patenka į metinį geriausiai žiūrėtų laidų TOP10. Konkursas mėgstamas ir kaimyninėse šalyse – Latvijoje „Eurovizijos“ transliacijas stebėjo trečdalis (29,4 proc.) Latvijos gyventojų, o Estijoje – net daugiau nei pusė (56 proc.) šalies gyventojų“, – duomenis apibendrino „Kantar“ media tyrimų ir įžvalgų vadovė Lina Petraitienė.