Paieška
PradžiaProgramaLaidosFilmaiSerialai

Labas rytas, Lietuva! ŠeštadienisDaugiau

LRT TELEVIZIJA
2025-04-12 08:10
53
1 val. 34 min.

Lengvai suprantama lietuvių kalba – nauja tendencija: „Labai sudėtinga, bet būtina“

VU Filologijos fakulteto docentė dr. Laura Vilkaitė-Lozdienė LRT TELEVIZIJOS laidoje „Labas rytas, Lietuva“ papasakojo, kaip įvairiuose Lietuvos šviečiamuosiuose tekstuose pritaikoma lengvai suprantama, paprasta kalba, kad skaitytojas galėtų lengviau jį vartoti.

#LRT TELEVIZIJA#Labas rytas, Lietuva#Lietuvių kalba#Užrašai#Tekstas#Laura Vilkaitė-Lozdienė
Dalintis:
FacebookX (Twitter)
Epizodas
Lengvai suprantama lietuvių kalba – nauja tendencija: „Labai sudėtinga, bet būtina“
201
Labas rytas, Lietuva! Šeštadienis II d.

Labas rytas, Lietuva! Šeštadienis II d.

Labas rytas, Lietuva! Šeštadienis II d.

2025-10-18 08:40
23 min.
83
Pasaulio alyvuogių rinkimo vicečempionai – lietuviai: „Savotiškai atrodo kaip bulviakasis“

Pasaulio alyvuogių rinkimo vicečempionai – lietuviai: „Savotiškai atrodo kaip bulviakasis“

Pasaulio alyvuogių rinkimo vicečempionai – lietuviai: „Savotiškai atrodo kaip bulviakasis“

2025-10-18 08:01
1 val. 35 min.
66
Vitaminų svarbą pabrėžiantys akušeriai: sveiko nėštumo pagrindas – patikimi šaltiniai

Vitaminų svarbą pabrėžiantys akušeriai: sveiko nėštumo pagrindas – patikimi šaltiniai

Vitaminų svarbą pabrėžiantys akušeriai: sveiko nėštumo pagrindas – patikimi šaltiniai

2025-10-18 08:01
1 val. 35 min.
53
Lengvai suprantama lietuvių kalba – nauja tendencija: „Labai sudėtinga, bet būtina“
Žiūrite dabar

Lengvai suprantama lietuvių kalba – nauja tendencija: „Labai sudėtinga, bet būtina“

Lengvai suprantama lietuvių kalba – nauja tendencija: „Labai sudėtinga, bet būtina“

2025-04-12 08:10
1 val. 34 min.
173
Labas rytas, Lietuva! Šeštadienis I d.

Labas rytas, Lietuva! Šeštadienis I d.

Labas rytas, Lietuva! Šeštadienis I d.

2025-04-12 08:10
1 val. 34 min.
272
Labas rytas, Lietuva! Šeštadienis II d.

Labas rytas, Lietuva! Šeštadienis II d.

Labas rytas, Lietuva! Šeštadienis II d.

2025-04-05 08:49
27 min.
348
Norintiems sodą papuošti ankstyvais žiedais – botaniko patarimai, kokias rūšis sodinti

Norintiems sodą papuošti ankstyvais žiedais – botaniko patarimai, kokias rūšis sodinti

Norintiems sodą papuošti ankstyvais žiedais – botaniko patarimai, kokias rūšis sodinti

2025-04-05 08:07
1 val. 35 min.
1504
Čekuolį be televizijos šviesų prisiminusi Mildažytė: tada jis būdavo 10 kartų žavingesnis

Čekuolį be televizijos šviesų prisiminusi Mildažytė: tada jis būdavo 10 kartų žavingesnis

Čekuolį be televizijos šviesų prisiminusi Mildažytė: tada jis būdavo 10 kartų žavingesnis

2025-04-05 08:07
1 val. 35 min.
103
Jautrus kartų dialogas: paroda „Mums 17“ kviečia tyrinėti jauną žmogų ir Europos veidą

Jautrus kartų dialogas: paroda „Mums 17“ kviečia tyrinėti jauną žmogų ir Europos veidą

Jautrus kartų dialogas: paroda „Mums 17“ kviečia tyrinėti jauną žmogų ir Europos veidą

2025-04-05 08:07
1 val. 35 min.
108
„Esame pasirengę per mažai“: LRT eteryje – ekstremaliųjų situacijų simuliacijų laida

„Esame pasirengę per mažai“: LRT eteryje – ekstremaliųjų situacijų simuliacijų laida

„Esame pasirengę per mažai“: LRT eteryje – ekstremaliųjų situacijų simuliacijų laida

2025-04-05 08:07
1 val. 35 min.
ProgramaSusisiekite

Kitos nuorodos:

Parsisiųsti programėlę:

NaujienosMediatekaPrivatumo politikaSlapukų nustatymai

Sekite mus:

Lietuvos nacionalinis radijas ir televizija© 2026. Visos teisės saugomos