Paskelbtos tyrimo dėl sensacingojo 1995-ųjų interviu su princese Diana išvados: BBC dangstė faktą apie pasitelktus suklastotus dokumentus

Didžiosios Britanijos princai Williamas ir Harry piktai užsipuolė britų visuomeninį transliuotoją BBC ir žurnalistą Martiną Bashirą dėl „apgaulingo būdo“, kuriuo pastarasis gavo didžiulio atgarsio sulaukusį interviu su jų velione motina princese Diana. Pasak Kembridžo hercogo, tas pokalbis reikšmingai prisidėjo prie motinos baimių ir paranojos bei tėvų santykių griūties. BBC tokios kritikos susilaukė po to, kai nepriklausomas tyrimas nustatė, jog Bashiras pasinaudojo suklastotais dokumentais, kad gautų sensacingą 1995-tų metų interviu su Diana, o BBC vadovybė nesiėmė veiksmų tinkamai ištirti, kaip jis tai organizavo. Komentuoja LRT užsienio naujienų redaktorius Tadas Paškevičius.

Mums svarbus tikslumas ir sklandi tekstų kalba. Jei pastebėjote klaidų, praneškite portalas@lrt.lt
Daugiau