Piniginės reikalai. Kaip apginti savo teises ir susigrąžinti pinigus už nekokybiškas prekes ar paslaugas?

Sutaupyti norime visi. Ir visai nesvarbu – kalbame apie naujus batus, automobilį ar vonios remontą. Vis dar yra manančių, kad išleis mažiau, jei už perkamą prekę ar paslaugą mokės „juodais“ pinigais, tai yra, pirks nemokėdami mokesčių valstybei. Tačiau neturėdami čekių ir sutarčių netenkame visų garantijų – išlindus brokui teks mokėti gerokai daugiau, nei manėme sutaupę.

Kaip, iškilus ginčui, apginti savo teises ir susigrąžinti pinigus už nekokybiškas prekes ar paslaugas? Kokios dažniausios gyventojų klaidos, sudarant remonto, statybos paslaugų ar automobilio pirkimo sutartis? Kaip neprarasti budrumo, pamačius iš pirmo žvilgsnio patrauklų pasiūlymą ir kokios yra jūsų teisės, susidūrus su nesąžiningu paslaugų ar prekių pardavėju – visiems aktualūs atsakymai asmeninių finansų ekspertės Odetos Bložienės laidoje „Piniginės reikalai“.

Laidos ekspertai: advokatas Deivis Valiulis, bendrovės „Autopretenzija“ atstovas Ramūnas Mackevičius, Europos vartotojų centro teisininkai Miglė Akulevičienė ir Aušvydas Čebatorius.

Ved. Odeta Bložienė.