captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Radijo paskaitos“: kokį Lietuvos įvaizdį transliuojame pasauliui?

Koks yra Lietuvos savitumas ir išskirtinumas? Kokį prekės ženklą kuriame? Kaip mūsų prisistatymai yra sutinkami plačiajame pasaulyje?
Nuotrauka iš Lietuvos paviljono pasaulinėje parodoje „EXPO 2012“ Yeosu<br> Pietų Korėjoje.
Nuotrauka iš Lietuvos paviljono pasaulinėje parodoje „EXPO 2012“ Yeosu
Pietų Korėjoje.

Metų pradžioje Nacionalinėje galerijoje vyko Architektūros pokalbių fondo  rengiamas paskaitų ciklas „Kaip aš čia patekau? Nacionalinis identitetas architektūroje“. Vienas iš šio ciklo renginių buvo skirtas Lietuvos įvaizdžio temai. Koks yra Lietuvos savitumas ir išskirtinumas? Kokį prekės ženklą kuriame? Kaip mūsų prisistatymai yra sutinkami plačiajame pasaulyje?  Apie tai vasario 6 d. diskutavo Lietuvos įvaizdžio kūrėjai – koncepcijos „Drąsi Lietuva“ grupės narys Arūnas Užupis, kompanijos Identity.lt  ir projekto „Migruojantys paukščiai“ iniciatorė, dizainerė Jolanta Rimkutė, daugelio Lietuvos paviljonų pasauliniuose parodų forumuose autorius ir kompanijos „Ekspobalta“ vadovas Saulius Valius ir agentūros „Investuok Lietuvoje“ projektų koordinatorė,   Lietuvos ekonominio ženklo kūrėja, architektė Agnė Selemonaitė. Diskusijos moderatorius – menotyrininkas Ernestas Parulskis. Laidoje girdėsite šio pokalbio fragmentus.

Red. Gailutė Jankauskienė.

„Radijo paskaitos“ – kovo 25 d., antradienį, 14.05 val. LRT KLASIKOS programoje.

Kartojama kovo 26 d. 00.05 val. per LRT RADIJĄ ir kovo 29 d. 14.03 val. LRT KLASIKOS programoje.

 

 

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Anonsai

 
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...