captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Ryto allegro“: projektas „Kūrybinės partnerystės“

„Šis projektas yra skirtas padėti mokykloms atsinaujinti, padėti joms keistis, taip, kad patirtis mokykloje – ypač mokinių – būtų kur kas turtingesnė, kad mokymasis būtų gilus, visapusiškai ugdantis asmenybę, ir kad mokytojai patirtų mokymo džiaugsmą ir mokytųsi kartu.“
Projekto „Kūrybinės partnerystės“ vadovė Milda Laužikaitė.
Projekto „Kūrybinės partnerystės“ vadovė Milda Laužikaitė.

„Šis projektas yra skirtas padėti mokykloms atsinaujinti, padėti joms keistis, taip, kad patirtis mokykloje – ypač mokinių – būtų kur kas turtingesnė, kad mokymasis būtų gilus, visapusiškai ugdantis asmenybę, ir kad mokytojai patirtų mokymo džiaugsmą ir mokytųsi kartu“, – apie „Kūrybines partnerystes“ pasakoja projekto vadovė Milda Laužikaitė.

„Skaitydamas Milošo Macoureko pasakas tik vėliau suvoki, kad patekai į kažkokį siurrealizmą. Iš pradžių eini, kur veda pasaka, ir paskui, pagyvenęs tos pasakos logikoje, supranti ten įvykusį absurdą“, – teigia Vilniaus teatro „Lėlė“ premjerinio spektaklio „Tiktaktika“ dailininkas Antanas Dubra. Pokalbyje apie būsimą premjerą taip pat dalyvauja teatre debiutuojantis režisierius Mikas Žukauskas.

Kultūros savaitraščių apžvalga: „Šiaurės Atėnai“, „7 meno dienos“, „Literatūra ir menas“ bei „Voruta“.

„Taip, yra džiazo festivalių, bet juose labai toli nueita, skamba daug avangardo. Tas tradicinis, lengvas, amerikoniškas, truputėlį svinguojantis džiazas Lietuvoje jau retai ir beskamba“, – sako smuikininkė Saulė Rinkevičiūtė, kartu su seserimi pianiste Rūta kviečianti į naujo projekto „Džiazuojanti klasika“ koncertus.

„Šis projektas yra skirtas padėti mokykloms atsinaujinti, padėti joms keistis, taip, kad patirtis mokykloje – ypač mokinių – būtų kur kas turtingesnė, kad mokymasis būtų gilus, visapusiškai ugdantis asmenybę, ir kad mokytojai patirtų mokymo džiaugsmą ir mokytųsi kartu“, – apie „Kūrybines partnerystes“ pasakoja projekto vadovė Milda Laužikaitė. Kas yra kūrybiškas mokymas? Kaip pasitelkiant kūrybą, sprendžiamos problemos mokyklose ir kokie pastebimi pokyčiai? Pasakojimas apie projektą „Kūrybinės partnerystės“, kuriame mintimis dalijasi projekto vadovė M. Laužikaitė, kūrybiniai agentai Jonas Liugaila ir Vakarė Smaleckaitė, kūrybinis praktikas Simonas Saarmann bei Vilniaus rajono Pagirių gimnazijos mokytoja Gražina Rudienė.

Ved. Austėja Kuskienė.

„Ryto allegro“ kovo 14 d., penktadienį, nuo 08.08 iki 10.00 val. per LRT KLASIKĄ.

http://www.facebook.com/profile.php?id=1343267437

 

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Anonsai

 
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...