captcha

Jūsų klausimas priimtas

„LRT Aktualijų studija“: metro ar tramvajus – kas Vilniui geriau?

Vilniaus meras Artūras Zuokas yra inicijavęs greitojo tramvajaus linijos Santariškės–Geležinkelio stotis projektą ir dar pernai gegužę teigė, jog jis jau parengtas. „Metro šiandien pagal miesto gyventojų skaičių ir pagal investicijų dydį tikrai nereikia.“
Laidos vedėjas Vytautas Kvietkauskas.
Laidos vedėjas Vytautas Kvietkauskas.

Praėjusią savaitę Vyriausybė pritarė parlamentarų parengtam Metropoliteno koncesijos įstatymo projektui, kuris atvertų kelią investuoti į metro koncesijos projektus. Projektas bus teikiamas svarstyti Seimui.

Pagal Koncesijų įstatymą Vyriausybė negali būti koncesininkė, todėl siūloma Metropoliteno įstatyme įtvirtinti, kad Vyriausybei ar jos įgaliotos institucijos sukurtai projekto įgyvendinimo bendrovei koncesija suteikiama be konkurso.

Pasak susisiekimo ministro Rimanto Sinkevičiaus, idėja yra priimtina iš esmės, tačiau įstatymo projektas turi būti tobulinamas.

Įstatymo projekto autoriai sako, kad Vilniuje nutiesus metro, bus atvertas kelias kelių milijardų litų vertės užsienio investicijoms.

Vilniaus meras Artūras Zuokas yra inicijavęs greitojo tramvajaus linijos Santariškės–Geležinkelio stotis projektą ir dar pernai gegužę teigė, jog jis jau parengtas. „Metro šiandien pagal miesto gyventojų skaičių ir pagal investicijų dydį, 8 mlrd. litų į tokią sistemą bei eksploataciją, tikrai nereikia“, – užtikrino Vilniaus meras.

Tad kas Vilniui būtų geriau – metro ar tramvajus?

Apie tai laidoje apie tai diskutuoja Piliečių asociacijos „Metro sąjūdis“ valdybos pirmininkas Juozas Zykus ir Vilniaus miesto meras Artūras Zuokas.

Ved. Vytautas Kvietkauskas.

„LRT Aktualijų studija" – vasario 18  d., antradienį, 11.03 val. per LRT RADIJĄ.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Anonsai

 
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...