captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Muzikiniame pastiše“ – pokalbis su operos soliste Regina Tumalevičiūte

Nuo vaikystės stebuklų, širdies reikalų, debiuto, karo meto skanėstų, netikėto likimo posūkio – pirmojo vaidmens, tikros scenos žvaigždės iki neišnaudotų galimybių ir palaimos tarp viržių ir uogienojų. Tai operos solistės R. Tumalevičiūtės gyvenimas atsiminimų knygoje „Scenoje ir už jos“.
Operos solistė Regina Tumalevičiūtė.
Operos solistė Regina Tumalevičiūtė.

Nuo vaikystės stebuklų, širdies reikalų, debiuto, karo meto skanėstų, netikėto likimo posūkio – pirmojo vaidmens, tikros scenos žvaigždės iki neišnaudotų galimybių ir palaimos  tarp viržių ir uogienojų. Tai operos solistės Reginos Tumalevičiūtės gyvenimas atsiminimų knygoje „Scenoje ir už jos“. „Džuljeta, Manon, Džilda, Miuzetė, Mikaela... Jausmingos, žavingos, švelnios, ryžtingos – tokios būdavo jos kuriamos herojės, kurių savitus charakterius, išgyvenimus, likimus R. Tumalevičiūtė atskleisdavo itin jautriai, taikliai“, –  knygos pabaigoje galime rasti dirigento Rimo Geniušo atsiminimų apie operos solistę.

Antroje laidos dalyje klausysimės muzikos, skambančios įvairių režisierių kino filmuose. Kai kuriais atvejais klasikinė muzika plačiajai auditorijai tapo labiau žinomesnė dėl meninių režisierių sprendimų. Taigi, kokios muzikos pasaulį galime atrasti Stenley‘io Kubricko, Franciso Fordo Coppolos, Luchino Visconti, Ingmaro Bergmano ir kitų režisierių kūryboje?

Ved. Ieva Buinevičiūtė.

„Muzikinis pastišas“ – sausio 13 d., pirmadienį, nuo 12.10 iki 14.00 val. per LRT KLASIKĄ. Kartojama 22.10 val.

 

 

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Anonsai

 
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...
Close