captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Ryto allegro“

Iš ciklo „Niekada nesuaugsiu“ – aktorius ir režisierius Aidas Giniotis. Taip pat – apie rekonstruojamą Vilniaus gynybinės sienos bastėją ir menotyrininko Ernesto  Parulskio komentaras.

„Vilniaus gynybinės sienos bastėjos likimas atrodė beviltiškas, buvo tiesiog gaila, kad toks Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės laikus menantis mūras taptų eiliniu restoranu“, – apie projektą „Vilniaus bastėjos liekanų pritaikymas viešosioms turizmo reikmėms“ pasakoja Lietuvos nacionalinio muziejaus direktorė Birutė Kulnytė.

Dienraščių kultūros puslapių apžvalga.

Kultūros komentare menotyrininkas Ernestas Parulskis svarstys ir bandys patarti, kaip jau šiandien turi elgtis būsimi filantropai, kad jų geranorystę ateityje palankiai priimtų valstybė.

„Daug kam atrodo, kad teatras vaikams – aukso gysla. Taip, pradžioje „Keistuolių teatras“ išsilaikė kurdamas vaikams, bet mes kūrėme teatrą ne dėl to, kad uždirbtume pinigų. Mes pinigus uždirbdavome tam, kad kurtume teatrą. Čia yra esminis skirtumas, juk „daryti biznį“ iš vaikų nemoralu“, – sako aktorius, režisierius, „keistuolis“ Aidas Giniotis. Kodėl menininkas teatrą vaikams vadina visuomenės veidrodžiu? Iš ciklo „Niekada nesuaugsiu“ – apie A. Giniočio ir kolegų kuriamą teatrą, su kuriuo užaugo kelios žiūrovų kartos. 

Ved. Austėja Ramoškaitė. 

„Ryto allegro“ darbo dienomis nuo 08.08 iki 10.00 val. per „Klasikos“ programą.

http://www.facebook.com/profile.php?id=1343267437


 

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Anonsai

 
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...