captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Žmonės ir idėjos“: trapios daugumos

Kai mažuma tampa dauguma, kaip ji išsivaduoja iš įprastų pasipriešinimo ir gynybos strategijų? Ar pliuralistinė švietimo sistema padeda ugdyti pilietinę visuomenę, o gal ardo moksleivių identitetą? Kokį rezultatą duoda skirtingi valstybių ar regionų švietimo politikos pasirinkimai?
Kanados Monrealio universiteto švietimo administravimo profesorė Marie McAndrew.
Kanados Monrealio universiteto švietimo administravimo profesorė Marie McAndrew.

Katalonija, Šiaurės Airija, Belgija ir Kvebekas – keturi skirtingi švietimo politikos pavyzdžiai. Savo knygoje „Trapios daugumos ir švietimas“ juos analizuoja Kanados Monrealio universiteto švietimo administravimo profesorė Marie McAndrew.  Įtakingos Kanados švietimo ekspertės tyrimų sritis – viešoji švietimo politika, etninių mažumų švietimas bei tarpkultūrinis mokymas. Profesorės lyginamas visuomenes vienija tai, jog buvusi mažuma jose įgijo daugumos teises, tarp jų – teisę priimti sprendimus dėl istorijos bei kalbos programų mokyklose.

Kai mažuma tampa dauguma, kaip ji išsivaduoja iš įprastų pasipriešinimo ir gynybos strategijų? Ar pliuralistinė švietimo sistema padeda ugdyti pilietinę visuomenę, o gal ardo moksleivių identitetą? Kodėl mokiniams istorijos dėstymas, kai pateikiami įvairūs požiūriai į įvykius, patinka labiau, nei mokytojams? Kokį rezultatą duoda skirtingi valstybių ar regionų švietimo politikos pasirinkimai?

Ved. Audra Čepkauskaitė.

„Žmonės ir idėjos“ – balandžio 10 d., trečiadienį, 14.00 val. per LRT KLASIKĄ.

Laida kartojama balandžio 11 d. 00.05 val. per LRT RADIJĄ ir 22.10 val. per LRT KLASIKĄ.

https://www.facebook.com/pages/%C5%BDmon%C4%97s-ir-id%C4%97jos-Radijo-laida-per-Klasik%C4%85/143506799034353

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Anonsai

 
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...