captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Ryto allegro“: reportažas iš „Auksinių scenos kryžių“ teikimo iškilmių

„Aš galvoju, kad didžiausias laimėjimas – tai jautimas, kad nėra užkulisinio pykčio. Jutau, kad didelis procentas teatro žmonių neveidmainiaudami ir nepataikaudami mane palaiko. O tai yra pats geriausias dalykas“, – prisipažįsta Lietuvos rusų dramos teatro vadovas, režisierius Jonas Vaitkus.
ELTA nuotr.
ELTA nuotr.

„Aš galvoju, kad didžiausias laimėjimas – tai jautimas, kad nėra užkulisinio pykčio. Jutau, kad didelis procentas teatro žmonių neveidmainiaudami ir nepataikaudami mane palaiko. O tai yra pats geriausias dalykas“, – prisipažįsta Lietuvos rusų dramos teatro vadovas,  režisierius Jonas Vaitkus, pelnęs „Auksinio scenos kryžiaus“ apdovanojimą už spektaklio „Eglutė pas Ivanovus“ režisūrą.

„Sekretai“ – tai vaikystės žaidimo transformacija į suaugusiųjų paslaptis. Na, tai susiję su paslaptimis, jų išsaugojimu arba neišsaugojimu, tai susiję su stebėjimu, pastebėjimu, nustebimu, o būtent šie trys dalykai yra mano kūrybos varomoji jėga“, – sako menininkė Laisvydė Šalčiūtė apie Klaipėdos kultūrų komunikacijų centro parodinėse erdvėse eksponuojamų darbų parodą „Sekretai“.

Dienraščių kultūros puslapių apžvalga.

„Iš pirmo žvilgsnio atrodo, kad ši Mozarto opera yra labai paviršutiniška, komedijinė, tačiau tiek kompozitorius, tiek libreto autorius joje paslėpė daug tamsių, dramatiškų ir tuo pačiu tikrų dalykų, kuriuos aš ir stengsiuosi išryškinti – statyti šį kūrinį, kaip tikrą dramą“, – pasakoja režisierė Dalia Ibelhauptaitė apie pirmąją „Vilnius City Opera" premjerą – Volfgango Amadėjaus Mocarto operą „Visos jos tokios" („Cosi fan tutte").

Reportažas iš Tarptautinės teatro dienos proga vykusios „Auksinių scenos kryžių“ apdovanojimų šventės. „Aš galvoju, kad didžiausias laimėjimas – tai jautimas, kad nėra užkulisinio pykčio. Jutau, kad didelis procentas teatro žmonių neveidmainiaudami ir nepataikaudami mane palaiko. O tai yra pats geriausias dalykas“, – prisipažįsta Lietuvos rusų dramos teatro vadovas, režisierius Jonas Vaitkus, pelnęs „Auksinio scenos kryžiaus“ apdovanojimą už spektaklio „Eglutė pas Ivanovus“ režisūrą. „Nors per Teatro dienos šventę Nacionaliniame dramos teatre buvo šmaikštaujama, kad komisija snaudė ir sapnavo, bet tikrai turiu pasakyti, taip nebuvo. Per du mėnesius turėjome pažiūrėti didžiulį kiekį spektaklių. Pasakyčiau, kad šalia įdomių spektaklių buvo nemažai ir nuobodžių, alinančių, varginančių, netgi, apskritai, keliančių klausimą, ar tas mūsų teatro menas iš tikrųjų toks gyvas ir aktualus, ir paveikus šiandien, nes teatre greta kūrybingų dalykų yra įsimetusi ir inercija”, – teigia „Auksinių scenos kryžių" komisijos pirmininkas, menotyrininkas Helmutas Šabasevičius. Kodėl šiemet nė viena aktorė moteris nebuvo nominuota? Kokios priežastys lėmė tokį komisijos sprendimą? Kodėl į šokio meno kategoriją buvo įtraukti ir choreografai ir šokėjai? Pokalbyje studijoje dalyvauja „Auksinių scenos kryžių“ komisijos nariai: muzikologė Jūratė Katinaitė ir teatrologas Andrius Jevsejevas.

Ved. Karina Metrikytė.                                                                                                             

„Ryto allegro“ kovo 29 d., penktadienį, nuo 08.08 iki 10.00 val. per LRT KLASIKĄ.

 http://www.facebook.com/profile.php?id=1343267437

 

 

 

 

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Anonsai

 
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...
Close