captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Dešimt balų": kodėl mokyklų direktoriai ir pavaduotojai nepastebi mokytojų „perdegimo"?

Remiantis prieš keletą metų Lietuvoje atliktais tyrimais, kai kuriose šalies mokyklose išsekę ir „perdegę" yra apie 30 proc. visų dirbančių pedagogų.
Antanas Valantinas/ MRU nuotr.
Antanas Valantinas/ MRU nuotr.

Praėjusį savaitgalį socialinius tinklus sudrebino žiežmariškių tėvų įrašas, kuriame girdėti, kaip Žiežmarių gimnazijos lituanistė brutaliu tonu moko progimnazinio amžiaus mokinukus kirčiavimo. Iš mokytojos tono akivaizdu, kad pedagogė yra pervargusi ir gal net „perdegusi"?

Kas yra perdegimo sindromas? Ar įmanoma pačiam tai pastebėti ir pajusti? Kas turėtų atkreipti dėmesį į mokytojų nuovargį? Ką turėtų padaryti mokyklų vadovai, kad perdegę mokytojai neišlietų savo nevilties, įniršio, pykčio ant vaikų?
 
Laidoje dalyvaus Mykolo Romerio universiteto Psichologijos instituto direktorius (dekanas), doc. dr. Antanas Valantinas.

Ved. Jonė Kučinskaitė.

„Dešimt balų" sausio 24 d., ketvirtadienį, 16.30 per LRT RADIJĄ.

 

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Anonsai

 
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...
Close