captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Dešimt balų": ko siekia mokytojai dalykininkai toliau kritikuodami bendrojo ugdymo programų gaires?

Beveik keturios dešimtys įvairių asociacijų – visos Lietuvos mokytojų dalykininkų asociacijos, mokymo įstaigų vadovų asociacijos, Lietuvos tėvų forumas, Lietuvos moksleivių sąjunga, švietimo darbuotojų profesinės sąjungos – pasirašė viešą kreipimąsį į šalies švietimo strategus, kuriame teigia, kad pernai rudeniop pradėta ugdymo turinio atnaujinimo ir ypač programų struktūros reforma sukels naujų socialinių ir ekonominių problemų, nes jai nėra pasiruošta, ji pradėta vykdyti neapgalvotai ir neskaidriai.
Rytas Šalna. Jonės Kučinskaitės nuotr.
Rytas Šalna. Jonės Kučinskaitės nuotr.

Mokytojai dalykininkai, mokyklų vadovai, profsąjungų atstovai, moksleiviai bei jų tėvai reikalauja, jog Švietimo, mokslo ir sporto ministerija bei jai pavaldus ir už programų atnaujinimą atsakingas Ugdymo plėtotės centras ne dėl „pliuso“ apklaustų mokytojus dalykininkus, kaip šie siūlo keisti mokyklines programas, iš kurių ateinantį dešimtmetį mokysis visų mūsų vaikai, o iš tiesų su jais bendrautų, bendradarbiautų ir atsižvelgtų į mokyklose dirbančių specialistų siūlymus. 

Kodėl nepavyksta abiems šalims susikalbėti, nors tai tęsiasi jau keletą mėnesių?

Laidoje dalyvaus Lietuvos pedagogų asociacijų vadovų tarybos koordinatorius, geografas Rytas Šalna ir Seimo Švietimo ir mokslo komiteto pirmininkas Eugenijus Jovaiša.

Vedėja Jonė Kučinskaitė.

„Dešimt balų“ sausio 10 d., ketvirtadienį, 16.30 val. per LRT RADIJĄ.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Anonsai

 
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...
Close