captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Sveikata“: kaip sumažinti stresą ir nerimą prieš šventes?

Artėja didžiosios metų šventės, tačiau jų laukimą neretai užtemdo krūva rūpesčių: nebaigti metų projektai, netvarka namuose, rūpinimasis dovanomis, šventinio stalo patiekalais. Psichologas Edvardas Šidlauskas sako, kad stresas prieššventiniu laikotarpiu dažnai kyla dėl ribotų galimybių ir per aukštų reikalavimų. Jo teigimu, svarbu išskirti prioritetus, o, jaučiant didelę įtampą, geriau darbus trumpam atidėti. Su psichologu taip pat kalbėsime apie Naujųjų metų lūkesčius ir būseną, jeigu šventės iš viso nelaukiamos.
Unsplash/rawpixel nuotr.
Unsplash/rawpixel nuotr.

Apie pasiruošimą Kalėdoms byloja ir netrukus prasidėsiantis adventas – beveik mėnesį trunkantis krikščionių tikinčiųjų susikaupimo ir apmąstymo metas. Seniau šiuo metu žmonės pasninkaudavo tris kartus per savaitę, dabar dažniausiai tai daro penktadienį. Apie tai, kas būdinga advento laikotarpio mitybai ir kaip tai gali atsiliepti mūsų sveikatai, kalbėjomės su gydytoja dietologe Kristina Jasmontiene. Pasak pašnekovės, organizmui naudinga pailsėti nuo mėsos ir pieno produktų, tačiau juos būtina tinkamai pakeisti, pavyzdžiui, praturtinti mitybos racioną sėklomis, riešutais, ankštinėmis daržovėmis.

Ved. Karolina Panto.

„Sveikata“ trečiadienį, lapkričio 28 d., 16.30 val. per LRT RADIJĄ.

 

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Anonsai

 
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...
Close