captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Ryto allegro“: kaip neišmoktos pamokos nuvedė prie didžiosios scenos?

„Pjesė yra puiki, tad man belieka nesugadinti jos savo režisūra“, – premjerą „Urodas“ pagal Mariaus von Mayenburgo pjesę pristato režisierius Aleksandras Špilevojus.
Režisierius Aleksandras Špilevojus. Asmeninio archyvo nuotr.
Režisierius Aleksandras Špilevojus. Asmeninio archyvo nuotr.

Savaitgalį Kaune vyko Europos kultūros sostinės forumas. Apie forumo idėjas pasikalbėsime su „Kaunas – Europos kultūros sostinė 2022“ tarptautinių ryšių ir programų vadove Ana Čižauskiene.

Dienraščių kultūros puslapių apžvalga.

„Žmogus turi fiziologinį poreikį dainuoti, rėkti, save reikšti balsu. Kiek stebi etnomuzikologai, istorikai, kiek turim rašytinių šaltinių – dainavimo funkcija šiek tiek keitėsi, tačiau poreikis dainuoti yra išlikęs ir dabar“, – sako etnomuzikologė, LMTA Muzikinio folkloro archyvo redaktorė Varsa Liutkutė-Zakarienė.  Su rubrika „Kalbos rytas“ – apie dainų funkcijas.

„Ši pjesė savo apnuoginta tiesa, absurdiškumu, dideliu greičiu, atpažįstamumu ir sarkastiškų šiuolaikinių lozungų gausa suteiks žiūrovams galimybę spektaklio metu pasimėgauti lekiančia istorija“, – premjerą „Urodas“ pagal Mariaus von Mayenburgo pjesę pristato režisierius Aleksandras Špilevojus. 2017 m. Aleksandro Špilevojaus pjesė „Neišmoktos pamokos“ laimėjo Dalios Tamulevičiūtės lietuviškos dramaturgijos konkursą, tačiau Lietuvos rusų dramos teatre spektaklį pagal šią pjesę režisavo Airida Gintautaitė. A. Špilevojaus pastatymą žiūrovai galėjo išvysti „Menų spaustuvėje“. Apie kelią nuo neišmoktų pamokų iki Didžiosios scenos pasikalbėsime su A. Špilevojumi ir kompozitoriumi Pauliumi Trijoniu.

Ved. Birutė Rutkauskaitė.

„Ryto allegro“ gegužės 23 d., trečiadienį, nuo 08.10 iki 10.00 val. per LRT KLASIKĄ.

https://www.facebook.com/Ryto-allegro-802923229818732

 

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Anonsai

 
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...