captcha

Jūsų klausimas priimtas

„PIN kodas“: prekės ženklų anatomija – nuo vagysčių iki milijardų

Pirkdami prekę neretai sumokate ir už ant jo pūpsantį prekės ženklą. Kaip vos vienas žodis ar piešinys tampa vertas milijardų?

Kiek brangiai vertinamas logotipas išpučia produkto kainą? Atskiras prekės ženklų gyvenimas – konkurencija, kovos ir vagystės. Ir ar gali pats žmogus tapti prekės ženklu?

Žymiausių ir brangiausių ženklų anatomija laidoje „PIN kodas“.

Penktadienį, kovo 30 d. 16.05 val. per LRT RADIJĄ.

Ved. Mindaugas Aušra ir Jurgita Čeponytė.

 

 

 

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Anonsai

 
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...