captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Ryto allegro“: ko galėtume pasimokyti iš tarpukario reklamos kūrėjų?

„Tuo metu teisinio reklamos reguliavimo Lietuvoje nebuvo. Ten buvo kaip Laukiniai vakarai – visi darė, ką nori“, – sako knygos „Tarpukario Lietuvos reklama“ sudarytojas Ramūnas Minkevičius.
Knygos „Tarpukario Lietuvos reklama“ sudarytojas Ramūnas Minkevičius. DELFI nuotr.
Knygos „Tarpukario Lietuvos reklama“ sudarytojas Ramūnas Minkevičius. DELFI nuotr.

„Sukviesime užsienio prodiuserius, kurie turės galimybę susipažinti su Lietuvos lėlių teatru, ir tokiu būdu gal Lietuvos lėlių teatras pasklis po visą Europą, po pasaulį“, – apie valstybės atkūrimo šimtmečiui kuriamus planus pasakoja Klaipėdos lėlių teatro vadovė Aušra Juknevičienė.

Dienraščių kultūros puslapių apžvalga.

Neseniai buvo paskelbta, kad du iškilūs Lietuvos žmonės bendradarbiavo su sovietiniu saugumu. Visuomenės reakcija buvo staigi ir nevienaspalvė. Meno kritikas Vaidas Jauniškis su rubrika „Požiūris“ klausia, ką su tokiu palikimu daryti, ir siūlo prisiminti meno kūrinius, jau išnagrinėjusius šias skaudžias temas.

„Galima pastebėti, kaip tarpukariu reklama keitėsi. Į Kauną, kaip laikinąją sostinę, buvo pradėti gabenti užsienyje gaminti daiktai ir jų reklama. Mokydamiesi iš jos reklamas ėmė kurti ir lietuviai iliustratoriai, – pasakoja knygos „Tarpukario Lietuvos reklama“ sudarytojas Ramūnas Minkevičius. – Tuo metu teisinio reklamos reguliavimo Lietuvoje nebuvo. Ten buvo kaip Laukiniai vakarai – visi darė, ką nori.“ Su R. Minkevičiumi pasikalbėsime apie tarpukario Lietuvos reklamos kūrėjų drąsą, išmonę, žymius to meto žmones reklamoje ir visuomenės požiūrį į reklamą.

Ved. Birutė Rutkauskaitė.

„Ryto allegro“ sausio 30 d., antradienį, nuo 08.10 iki 10.00 val. per LRT KLASIKĄ.

https://www.facebook.com/Ryto-allegro-802923229818732

 

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Anonsai

 
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...