captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Dešimt balų": kaip mokytojai padeda ir kaip mokykla gali padėti konfliktuojančių ir besiskiriančių šeimų vaikams?

Lietuvoje išsiskiria apie pusė visų porų. Dažna jų augina mokyklinio amžiaus vaikus.
Vilniaus universiteto docentė Miglė Dovydaitienė. DELFI nuotr.
Vilniaus universiteto docentė Miglė Dovydaitienė. DELFI nuotr.

Pedagogai kalba, kad apie tai, jog šeimoje kilo bėdų, sužino iš pasikeitusio vaiko elgesio. Vieni moksleiviai, iki tol buvę linksmi, visur dalyvaujantys, netikėtai užsisklendžia. Kiti priešingai – agresyviu elgesiu siekia atkreipti į save dėmesį. Treti – liaujasi mokęsi, siekę akademinių tikslų, nes išgyvena besiskiriančių tėvų dramą.  

Tiesa, retoje mokykloje pedagogai supranta, kad negalima palikti vaiko vieno, nes tėvai skyrybų laikotarpiu nebeturi resursų padėti vaikams, jiems patiems reikalinga pagalba. 

Skiriantis tėvams, itin išauga mokyklos vaidmuo. Ar mokyklų pedagogai tai supranta? Pagaliau, kas pirmasis iš pedagogų – klasės auklėtojas, bet kuris mokytojas dalykininkas ar mokyklos vadovas – turi pasiūlyti vaikui pagalbą? Ir kokia ta pagalba reikalinga bei galima?

Laidoje dalyvauja Vilniaus universiteto docentė Miglė Dovydaitienė ir Kauno jėzuitų gimnazijos psichologė Julija Ladigaitė.

Vedėja Jonė Kučinskaitė.

„Dešimt balų“ ketvirtadienį, gruodžio 7 d., 16.05 val. per LRT RADIJĄ.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Anonsai

 
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...