captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Sveikata“: kaip išsklaidyti mieguistumą darganotą rudenį?

Ką daryti, kad rudeninė dargana, trumpa diena, saulės nebuvimas nesukeltų mieguistumo – kad būtume darbingi, žvalūs ir geros nuotaikos? „Labai svarbu, ar laikomės miego higienos naktį, – sako miego sutrikimų specialistė neurologė Raminta Masaitienė. – Ne tabletės yra svarbiausia, o nemedikamentinis gydymas“. Laidoje gydytoja paaiškins apie naktinio poilsio svarbą, miego higieną ir kokių pasekmių galima sulaukti dėl nekokybiško miego.

Kita tema – apie juoko naudą: juokas naudingas ir mūsų emocinei, ir fizinei sveikatai. Jei juokas neima, reikėtų susikurti priežasčių pasijuokti, nes yra įrodyta, jog niurzgliai gyvena trumpiau nei linksmi žmonės, jog 15 sekundžių juoko prailgina gyvenimą net 48 valandomis. Kaip tai įmanoma apskaičiuoti ir apie juoko poveikį sveikatai laidoje kalbės Sveikatos mokymo ir ligų prevencijos centro visuomenės sveikatos specialistė Liucija Urbonienė.

Ved. Rasa Pekarskienė.

„Sveikata“ – trečiadienį, lapkričio 29 d., 16.05 val. per LRT RADIJĄ.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Anonsai

 
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...