captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Kita tema“: kur brėžti ribą tarp kūrybingo reklaminio sprendimo ir etikos normų nepaisančios vizualinės agresijos?

Užkandinių tinklo „Keulė rūkė“ reklama, išjuokianti nukryžiuotąjį, gavo baudą už moralės normų pažeidimą ir daugelio buvo įvertinta kaip neskoninga. Tačiau jos poveikis yra pavydėtinas – apie šį tinklą sužinojo daugybė žmonių.
BNS nuotr.
BNS nuotr.

Ir kūrybinga, ir ypač neskoninga reklama gali sujaudinti ir atkreipti dėmesį, tačiau ar paveikumas yra pagrindinis kriterijus stiprinant prekės ženklą, skatinant pirkimus ar siekiant atkreipti dėmesį į socialines problemas?

Kuo gera reklama skiriasi nuo prastos – laidoje kalbėsimės su komunikacijos agentūrų asociacijos KOMAA vadovu Gintaru Šepučiu, rinkodaros specialiste Dovile Filmanavičiūte ir reklamos kūrėju Gediminu Cibulskiu.

Ved. Simona Aginskaitė.

„Kita tema“ – spalio 13 d., penktadienį, 15.05 val. per LRT RADIJĄ.

Laida kartojama šeštadieniais 00.05 val. ir antradieniais 21.08 val.

 

 

 

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Anonsai

 
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...