captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Dešimt balų": kodėl mokytojai taip pamėgo darbą grupėse – kai vienas dirba, o kiti – veltėdžiauja?

Šiuolaikiniai edukologai pateikia šimtus metodų, kaip sudominti ir įtraukti vaikus mokytis. Lietuvoje iki šiol plačiausiai taikomi du metodai – nuo sovietmečio gajus frontalinis, kai mokytojas stovi prieš klasę ir mentorišku balsu grūste grūda žinias, ir vadinamas darbas grupėse, kai vienas arba du vaikai dirba, o kiti grupės nariai „dinderį muša“, bet įvertinami visi vienodu balu.
Julija Ladygienė.
Julija Ladygienė.

Kodėl mūsų mokytojai tetaiko tik šiuos du mokymo metodus? Kokių dar yra modernių ugdymo metodų? Ar tikrai teorijoje aprašomi šiuolaikiniai mokymo metodai veikia bei pasiteisina praktikoje?

Laidoje dalyvauja Vilniaus Petro Vileišio progimnazijos prancūzų kalbos mokytoja Urtė Penkauskaitė ir Vilniaus rajono Marijampolio Meilės Lukšienės gimnazijos lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja Julija Ladygienė.

Vedėja Jonė Kučinskaitė.

„Dešimt balų“ ketvirtadienį, spalio 12 d., 16.05 val. per LRT RADIJĄ.

 

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Anonsai

 
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...