captcha

Jūsų klausimas priimtas

„PIN kodas“

Vartojimo kreditų kompanijos patenka į trejetuką pagal lėšas, išleidžiamas reklamai žiniasklaidoje. Įmonės pasitelkia ir žinomus žmones, kurie reklamuotų šias paslaugas. Kokius finansinius įpročius formuoja šios reklamos?
BNS nuotr.
BNS nuotr.

Ar gaunamos trumposios žinutės apie paruoštą 10 000 kreditą yra korektiškos?

Kokią įtaką telefonu siūlomi kreditai daro mažiau finansiškai raštingiems žmonėms?

Ar skelbimai laikraščiuose apie privačių asmenų paskolas už užstatą nenusižengia įstatymams?

Vartojimo kreditų nuodėmės laidoje „PIN kodas“.

Ir dar šioje laidoje sužinosite, kiek gali sutaupyti įjungta elektros lemputė.

Vedėjai Jurgita Čeponytė ir Mindaugas Aušra. 

„PIN kodas“ rugsėjo 22 d., penktadienį, 16.05 val. per LRT RADIJĄ.

 

 

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Anonsai

 
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...