captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Vartotojo gidas“: pirkėjus erzina eilės ir klaidinančios kainos neatitikimas, o prekybininkus – vagystės

Prekybos technologijų sprendimų įmonės „StrongPoint“ iniciatyva atlikta reprezentatyvi apklausa atskleidė, kad 88 proc. Lietuvos gyventojų per pastaruosius metus bent kartą susidūrė su klaidinančiomis kainomis parduotuvėse. Didžioji dalis pirkėjų taip pat jaučia nepasitenkinimą dėl ilgų eilių arba atsiskaitymo parduotuvėse kokybės. Prekybininkai kasmet skaičiuoja didžiulius nuostolius dėl nugvelbtų prekių.
BNS nuotr.
BNS nuotr.

Ar savitarnos kasos padeda spręsti eilių prie kasų problemas ir kaip keičiasi pirkėjų įpročiai?

Kokių apsaugos priemonių galėtų pasiūlyti inovacinių apsaugos sistemų kūrėjai?

Ar parduotuvės apsaugai pakanka praėjimo vartelių, stebėjimo kamerų ir budinčių apsaugos darbuotojų?

Kas galėtų sumažinti eiles ir užtikrintų lentynoje deklaruotą ir kasos čekyje užfiksuotą tą pačią kainą?

Pokalbis studijoje su Povilu Kepalavičiumi, bendrovės „StrongPoint“ išmanių parduotuvės sprendimų grupės vadovu, Lietuvos prekybos įmonių asociacijos vykdančiuoju direktoriumi Laurynu Vilimu ir Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos Ekonominių interesų departamento direktoriumi Mareku Močiulskiu.

Ved. Laima Ragėnienė.

„Vartotojo gidas“ gegužės 17 d., trečiadienį, 14.00 val. per LRT RADIJĄ.

Laida kartojama 21.08 val. ir gegužės 18 d. 02.05 val.

Laidos įrašas LRT MEDIATEKOJE.

https://www.facebook.com/vartotojogidas

 

 

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Anonsai

 
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...