captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Vartotojo gidas“: apie UAB „Vilniaus vandenys“ vienašališkai keičiamas sutartis vartotojams

Nuo gegužės 1-osios „Vilniaus vandenys“ vienašališkai keičia galiojančias geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo sutartis. Apie 250 tūkstančių klientų bus priversti jas pasirašyti ir su naujomis sąlygomis sutikti, nes nėra kitos alternatyvos.
BNS nuotr.
BNS nuotr.

Ar tokių sutarčių vienašališkas primetimas yra teisėtas?

Ar vartotojams neturi būti palikta galimybė rinktis?

Ar eilinis mokėjimas už paslaugą gali būti traktuojamas kaip abipusės sutarties pasirašymas?

Ar paslaugas teikianti bendrovė gali naujojoje sutartyje įtvirtinti teisę nutraukti arba sustabdyti vandens tiekimą?

Ar monopolininko veiksmai gali būti laikomi pažeidžiantys konkurenciją, kurios realiai nėra?

Ar VVTAT gali vadovaudamasi LR įstatymais apginti vartotojus nuo tokių ir panašių rinkoje veikiančių ir kitų paslaugų tiekėjų?

Ar  VVTAT daug gauna skundų dėl vandens paslaugų tiekėjų ir konkrečiai dėl UAB „Vilniaus vandenys“?

Kaip tokie klausimai nagrinėjami, nes čia vartotojas yra silpnoji, nuo vienintelio paslaugos tiekėjo priklausanti pusė?

Pokalbis studijoje su UAB „Vilniaus vandenys“ komunikacijos vadovu Antanu Bubneliu, VVTAT Teisės skyriaus vyriausiąja specialiste Dovile Gailiūte, Energetikos, komunalinių ir statybos paslaugų skyriaus vyriausiuoju specialistu Dariumi Slavicku, teisininku Liudviku Ragauskiu.

Ved. Laima Ragėnienė.

„Vartotojo gidas“ balandžio 19 d., trečiadienį, 14.00 val. per LRT RADIJĄ.

Laida kartojama balandžio 19 d. 21.08 val. ir balandžio 20 d. 02.05 val.

Įrašas LRT MEDIATEKOJE.

https://www.facebook.com/vartotojogidas

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Anonsai

 
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...