captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Džinsai“: seksas parduoda? Nebe, dabar parduoda aktyvizmas

„Mes esame pavargę nuo tiesiog vartojimo. Vis daugiau žmonių nori vartoti atsakingiau ir prasmingiau, ir didėlės tarptautinės įmonės į tai atsižvelgia“, – sako Lineta Ramonienė, strateginio valdymo ir rinkodaros konsultantė, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Magistrantūros Tarptautinės rinkodaros ir vadybos programos vadovė.
Strateginio valdymo ir rinkodaros konsultantė<br> ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Magistrantūros Tarptautinės rinkodaros ir vadybos programos vadovė Lineta Ramonienė. ISM nuotr.
Strateginio valdymo ir rinkodaros konsultantė
ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Magistrantūros Tarptautinės rinkodaros ir vadybos programos vadovė Lineta Ramonienė. ISM nuotr.

Lietuvoje, sako L. Ramonienė, situacija yra šiek tiek kitokia. Žmonės socialinį ar politinį aktyvizmą vertina labiau. Socialinę rinkodarą puikiai išnaudoja įžymybės, tačiau verslo įmonėse aktyvizmas neretai dar yra ganėtinai svetimas dalykas. O bandymai tik atrodyti „socialiai atsakingais“ kvepia nenuoširdumu.

Tiesa, pavyzdžių yra įvairių. Laidoje aptarsime tris: restoranų „Jurgis ir Drakonas“ nuostatą įdarbinti pabėgėlius ir padėti jiems integruotis Lietuvoje, kosmetikos gamintojos „Uoga Uoga“ skatinimą grąžinti perdirbti gaminių pakuotes, Aludarių gildijos prisijungimą prie akcijos „Nebūk alkoholio vergas“.

Ved. Inga Janiulytė.

„Džinsai“ – vasario 20 d., pirmadienį, 14.05 val. per LRT KLASIKĄ.

Laida kartojama vasario 21 d. 00.00 val.

 

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Anonsai

 
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...