captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Sveikata“: miegu prastai. Padės tik vaistai?

„80-čiai procentų tų, kurie blogai miega ir neišsimiega, padeda susitvarkius savo gyvenimo režimą arba laikantis miego higienos. Ir tam nereikia tablečių. Tabletė, kuri padėjo kaimynei ar draugei, nebūtinai padės tau. Yra tokių miego sutrikimų, kai jokiu būdu negalima vartoti migdomųjų vaistų“, – sako VU docentė, gydytoja neurologė Rūta Mameniškienė.

Svarbiausia sporte – tikslas ir netikėtumas. „Niekada nesustokit fokusuodamiesi ties vienu komponentu. Duokit kūnui kasdien truputį šoko. Ne tiek, kad nugriūtumėt ant žemės ir nebežinotumėt, kur esate. Kalbu apie netikėtumo komponentą. Kai kūnas nežino kam ruoštis, ima ruoštis viskam. Kai kūnas ruošiasi viskam, jis labai greit stiprėja“, – teigia CrossFit treneris, ultramaratonininkas Paulius Anciukevičius.

Ved. Juta Liutkevičiūtė.

„Sveikata“ – šeštadienį, vasario 18 d., 11.05 val. per LRT RADIJĄ.

Laida kartojama vasario 19 d. 04.05 val.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Anonsai

 
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...
Close