captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Dešimt balų": kodėl mūsų vaikams matematika nėra įdomi?

Darbo rinkos analitikai prognozuoja, kad ateityje sėkmingiausiai karjerą darys tie, kas išmano matematiką, taip pat kitus tiksliuosius bei gamtos mokslus.
Vilniaus Šolomo Aleichemo ORT gimnazijos direktorius<br> matematikas Miša Jakobas.
Vilniaus Šolomo Aleichemo ORT gimnazijos direktorius
matematikas Miša Jakobas.

Akivaizdu, kad nei šiandieniniai mokiniai, nei jų tėvai prognozių neima domėn, nes, kaip rodo paskutinių valstybinių brandos egzaminų rezultatai, iš 266 Lietuvos gimnazijų viso labo tik 30-ies mokyklų visų abiturientų matematikos brandos egzamino vidurkis viršija 50 procentų. Kitaip sakant, matematikos išmoko ar išmokstama tik kas dvyliktoje šalies mokykloje. 

Ar visą laiką Lietuvoje buvo tokia situacija, ar čia tik pastarųjų metų tendencijos? Kokios yra pagrindinės nesėkmingo matematikos mokymo ir mokymosi priežastys? 

Pagaliau, kokia dalis mūsų šalies mokytojų ne tik patys puikiai išmano matematiką, o ir geba ją paprastai paaiškinti mokiniams bei pateikti šios disciplinos mokymosi naudą pagrindžiančių pavyzdžių? 

Laidoje dalyvaus Vilniaus Šolomo Aleichemo ORT gimnazijos direktorius, matematikas Miša Jakobas ir Vilniaus universiteto profesorius, matematikos vadovėlių autorius Rimas Norvaiša.

Vedėja Jonė Kučinskaitė.

„Dešimt balų" vasario 2 d., ketvirtadienį, 16.05 val. per LRT RADIJĄ.

 

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Anonsai

 
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...