captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Ryto allegro“: iš ciklo „Už kadro“ – apie pirmąjį filmo kūrimo etapą

„Kinas yra labai sunkus darbas, ir režisierius privalo turėti motyvaciją – kodėl jis tai daro? Žinoma, turbūt privalai daryti tai ir dėl savo ego, kažką norėti išreikšti, bet man to dažnai neužtenka“, – pasakoja kino režisierė Kamilė Milašiūtė.

„Tai, ką aš fotografavau Paryžiuje, tai buvo grynai emocinė išraiška. Slampinėjimas ir batų padų trynimas į Paryžiaus grindinį. Ir dairymasis po apylinkes... Ir buvo labai paprasta slampinėti. Iš kitos pusės, aš lyg paskendau pats savyje, todėl, kad aš mačiau, bet girdėti negirdėjau – aplinkui svetima kalba, ir man buvo toks įspūdis, kad aš iš viso nieko negirdžiu ir niekas nekalba“, – 1979-ųjų slampinėjimą su fotoaparatu Paryžiaus gatvėmis, bulvarais, užkaboriais prisimena aktorius, diplomatas ir fotografas Juozas Budraitis, pakvietęs į parodą „Mano Paryžius“.

Dienraščių kultūros puslapių apžvalga.  

Ką byloja demokratinės visuomenės aistros, kuriose nėra jokio pasirinkimo, nesiliaujantys  lygiavos pažadai, pinigų dalybos?.. Apie priešrinkimines mantras šį kartą savo komentare svarsto menotyrininkas Virginijus Kinčinaitis.

„Kinas yra labai sunkus darbas, ir režisierius privalo turėti motyvaciją – kodėl jis tai daro? Žinoma, turbūt privalai daryti tai ir dėl savo ego, kažką norėti išreikšti, bet man to dažnai neužtenka. Darbas su dienos centrą lankančiais vaikais man ir buvo vienas pagrindinių tikslų: aš pamačiau tuos vaikus, pamačiau, kad jie geba vaidint, nors darbuotojai sakė, kad „vaikas sunkus, su juo sudėtinga dirbti, jis niekada neateis“, o aš mačiau, kad jis gali, kad jis geba vaidint geriau nei dauguma aktorių, kad jis ateina, nori ir daro tai su užsidegimu... Tai ir yra mano motyvacija“, – apie pasirinkimą naujajame savo filme „Motinos diena“ kviesti vaidinti atvirą jaunimo centrą lankančius vaikus, pasakoja režisierė Kamilė Milašiūtė. Kaip sekėsi užmegzti ryšį su pagrindiniais aktoriais, įkvėpusiais ir patį filmo siužetą? Kiek režisierė turėjo dirbti su filmo dramaturge ir ką reikėjo nuveikti, besiruošiant filmavimams? Apie tai – pirmajame pasakojime apie filmo kūrimą iš ciklo „Už kadro“.

„Ryto allegro“ spalio 11 d., antradienį, nuo 08.10 iki 10.00 val. per LRT KLASIKĄ.

http://www.facebook.com/profile.php?id=1343267437

 

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Anonsai

 
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...