captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Centas eurą augina“: kas kompromituoja elektroninę prekybą?

Daugelis įsitikino: pirkti internetu – malonumas, tačiau sulaukti prekės – iššūkis.

Statistika rodo, kad trečdalis lietuvių apsiperka internetu. Tačiau dalis tokių pirkėjų gali ir atsisakyti šio pirkimo būdo, nes sulaukti nupirktos prekės, kol ją atveš siuntų pristatymo kurjeriai, tampa tikrais iššūkiais. Pirkėjai vis dažniau tampa kurjerių „įkaitais“: prekė nepristatoma laiku, nepranešama iš anksto apie pristatymo laiką, paslauga teikiama tik darbo valandomis, pirkėjai elektroninėje erdvėje vadinami asilais ir pan. Beje, pirkėjas negali pasirinkti kurjerio, jį jam parenka  internetinė parduotuvė. Ar internetinė parduotuvė prisiima atsakomybę už prekės pristatymą? Kas gali padėti sutramdyti kurjerių tarnybas ir gauti kokybišką paslaugą?

Laidoje tai aiškinsimės su Elektroninės komercijos asociacijos valdybos pirmininku Vytautu Vorobjovu, Skubių siuntų gabentojų asociacijos prezidente Rasa Čėsniene, DPD kurjerių tarnybos pardavimų vadovu Sau Mulerenka ir Lietuvos Ryšių reguliavimo tarnybos Teisės taikymo skyriaus vedėja Aridana Jurčiukoniene.

Vedėja Rima Jakutytė.

„Centas eurą augina“ – antradienį, spalio 11 d., 15.05 val.  per LRT RADIJĄ.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Anonsai

 
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...
Close