captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Vartotojo gidas“: nauja svetainė www.energetikosabc.lt. Kodėl verta joje apsilankyti?

Atrodo kasdieniška įjungti šviesą, atsukti čiaupą, įjungti dujinę ar elektrinę viryklę, tačiau gavus sąskaitas, beveik visada iškyla įvairių su energetikos bei geriamojo vandens paslaugomis susijusių klausimų. Net 80 procentų vartotojų skundų yra susijusių su šiluma, kiti – su elektra, dujomis ir vandeniu.

Kodėl vartotojų klausimai metų metais kartojasi?

Kokios informacijos pasigenda energetikos paslaugų vartotojai?

Kaip sprendžiami ginčai tarp paslaugų teikėjų ir vartotojų?

Kodėl pasitaiko atvejų, kad vartotojas nebūna teisus?

Pokalbis studijoje su Valstybinės kainų ir energetikos kontrolės komisijos Šilumos ir vandens departamento vyresn. patarėju Žilvinu Klimka, komisijos Bendrojo informacijos centro vedėja Agne Paškevičiūte ir Lietuvos respublikinių būsto valdymo ir priežiūros rūmų prezidentu Juozu Antanaičiu.

Ved. Laima Ragėnienė.

„Vartotojo gidas“ rugsėjo 21 d., trečiadienį, 14.05 val. per LRT RADIJĄ.

Laida kartojama rugsėjo 21 d. 21.08 val. ir rugsėjo 22 d. 02.05 val.

Laidos įrašas LRT MEDIATEKOJE.

https://www.facebook.com/vartotojogidas

 

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Anonsai

 
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...
Close