captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Literatūros akiračiuose“ – apie literatūros vertę ir reklamą

Ar knygų reklama yra tokia galinga, kad gali įpiršti ir prastą knygą? Ar gyvename laikais, kai sėkmingai parduodamos knygos tampa vertingų knygų sinonimu?
Rašytoja Giedra Radvilavičiūtė.
Rašytoja Giedra Radvilavičiūtė.

„Knygą, kaip ir kitas prekes, žmonės pasirenka dėl įvairių priežasčių. Vieni – dėl to, kad ją rekomendavo pažįstamas, kiti – pamatę knygyne išsiskiriantį viršelį ar padėtą ją skaitomiausių lentynoje, treti – dėl to, kad apie knygą intriguojančiai kalbėjo autorius. Dar kitus skaitytojus sugundo anotacija užpakaliniame viršelyje. Be tarpininkų tekstas skaitytoją pasiekia retai“, – taip literatūros forumo „Šiaurės vasara“ diskusijų temą pristatė rašytoja Giedra Radvilavičiūtė.

Ar gali literatūros kritika rimčiau veikti parduodamų knygų skaičius? Ar gali rašytojas socialiniame tinkle Facebook sukelti susidomėjimo bangą knyga?

Apie tai kalbėsimės su forumo „Šiaurės vasara“ organizatore G. Radvilavičiūte ir kitais forumo dalyviais.

Ved. Rimantas Kmita.

„Literatūros akiračiai“ – rugsėjo 4 d., sekmadienį, 17.03 val. per LRT RADIJĄ.

Laida kartojama rugsėjo 5 d., pirmadienį, 01.05 val. ir rugsėjo 6 d., antradienį, 16.05 val.

https://www.facebook.com/LiteraturosAkiraciai

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Anonsai

 
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...