captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Ryto allegro“: apie literatūros forumą „Šiaurės vasara“

„Kūrėjai, rašytojai gali tik išdidžiai apsimesti, kad reklama nesvarbi paleidžiant knygą į pasaulį ar kad reklamavimo procesas jiems nesvarbus. Dalyvaujantys šiuolaikiniame meno sklaidos vyksme kūrėjai tapo savo tekstų, filmų, fotografijų vadybininkais, palydovais, įvaizdžio režisieriais, išmanančiais rinkos dėsnius verslininkais“, – sako tarptautinio šiuolaikinės literatūros forumo „Šiaurės vasara“ sumanytoja Giedra Radvilavičiūtė.
Giedra Radvilavičiūtė. Leidyklos „Baltos lankos“ nuotr.
Giedra Radvilavičiūtė. Leidyklos „Baltos lankos“ nuotr.

Rugpjūčio 18–20 dienomis, Anykščiuose, Dainuvos slėnyje jau aštuntus metus iš eilės vyks nacionalinis bardų festivalis „Purpurinis vakaras“. Apie ne tik iškiliausius, bet ir jaunuosius šalies bardus reprezentuojantį renginį kalbėsimės su jo dalyviais, dainuojamosios poezijos atlikėjais Justu Terteliu ir Domantu Razausku.

Dienraščių kultūros puslapių apžvalga.

„Kokios knygos turi įtakos lietuviško viešojo kalbėjimo kokybei? Nekalbu apie besaikį citavimą ir sekimą tomis knygomis tarsi Biblija, bet apie išsilavinimą – tai, kas perskaičius liktų kokiame atminties užkaboryje“, – apie knygas ir idėjas komentare kalba filosofas Kęstas Kirtiklis.

„Kūrėjai, rašytojai gali tik išdidžiai apsimesti, kad reklama nesvarbi paleidžiant knygą į pasaulį ar kad reklamavimo procesas jiems nesvarbus. Dalyvaujantys šiuolaikiniame meno sklaidos vyksme kūrėjai tapo savo tekstų, filmų, fotografijų vadybininkais, palydovais, įvaizdžio režisieriais, išmanančiais rinkos dėsnius verslininkais. Ar gali gera reklama priversti skaitytojus masiškai pirkti vidutinę knygą ir padaryti jos autorių labiausiai neatidėliotiną? Koks yra kritiko ir reklamos santykis? Labai dažnai jų intencijos iš esmės skiriasi. Reklamos balsas dažniausiai kritiko balsą nuslopina ar jo visai nepaiso. Rašytojams, pasirinkusiems jokia forma nedalyvauti savo knygos reklamavimo procese, kyla grėsmė likti nepastebėtais ar bent jau būti ne tokiems populiariems, kokie jie galėtų būti – eidami į televizijos laidas, dalyvaudami mugėse, rengdami išskirtinius savo knygų pristatymus, duodami interviu. Rašytojo pateikta idėja, t. y. knyga, atiduota reklamos pramonei, žymiai padidina jos poreikį ir poveikį“, – sako tarptautinio šiuolaikinės literatūros forumo „Šiaurės vasara“ sumanytoja Giedra Radvilavičiūtė.

Ved. Juta Liutkevičiūtė.

„Ryto allegro“ rugpjūčio 16 d., antradienį, nuo 08.10 iki 10.00 val. per LRT KLASIKĄ.

https://www.facebook.com/Ryto-allegro-802923229818732/

 

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Anonsai

 
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...