captcha

Jūsų klausimas priimtas

„LRT Aktualijų studija“: kaip istorija tampa viešųjų ryšių dalimi?

Istorija, jos simboliai ir herojai neretai naudojami viešųjų ryšių, reklamos ir politinių kampanijų metu. Herojiniai naratyvai ir įvykiai tampa masalu privilioti ir pirkėją, ir rinkėją.
Vilmanto Mo nuotr.
Vilmanto Mo nuotr.

Kada ir kodėl istorija tampa manipuliacijos objektu?

Pirmadienį, balandžio 18 d., 11.05 val. „LRT Aktualijų studijoje" pokalbis apie tai su istoriku doc. Algimantu Jakubčioniu ir viešųjų ryšių ekspertu Kęstučiu Geču.

Vedėjas Rimas Bružas.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Anonsai

 
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...
Close