captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Vartotojo gidas“: apie vargą dėl... batų

Kokias pagrindines avalynės grąžinimo ir keitimo taisykles turėtų įsiminti kiekvienas vartotojas?

Ar pinigų susigrąžinimas už netinkamus batus – vien pardavėjo geranoriškumo reikalas? Kada išmokama kompensacija už avėtus batus?

Ar taisyti arba perdažyti batai gali būti grąžinami pardavėjui dėl vėliau išryškėjusio broko?

Kodėl pardavėjų neveikia argumentas, kad batai trina?

Kas atlieka ekspertizę gamybos brokui nustatyti? Kas ją turi apmokėti?

Ar autoriniams dizainerių sukurtiems batams galioja tos pačios vartotojų teisės?

Kaip susigrąžinti pinigus už nekokybišką avalynę, pirktą interneto parduotuvėje?

Pokalbis studijoje su Valstybinės ne maisto produktų inspekcijos prie Ūkio ministerijos Gaminių ir paslaugų priežiūros skyriaus vedėju Arvydu Naina ir bendrovės „Batų namai“ vadovu avalynės dizaineriu Žanu Maslausku.

„Vartotojo gidas“ lapkričio 4 d., trečiadienį, 12.12 val. per LRT RADIJĄ.

Laida kartojama lapkričio 4 d. 21.08 val. ir lapkričio 5 d. 02.05 val.

Laidos įrašas LRT MEDIATEKOJE.

https://www.facebook.com/vartotojogidas

 

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Anonsai

 
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...