captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Vartotojo gidas“: apie buities prietaisų garantinį terminą

Ką daryti, kai, vos pasibaigus garantiniam terminui, buities prietaisai ima ir sugenda?

Ką apie garantinį taisymą privalome žinoti prieš įsigydami brangesnį daiktą?

Kaip neprarasti garantijos, sugedus buitinei technikai ar kitam įrenginiui?

Kada kreiptis į pardavėją, kada į garantiją teikiantį gamintoją, o kada pačiam ieškotis meistro?

Kas yra pratęsta garantija ir pirkinio draudimas?

Kokie yra dažniausiai gendantys ir problemų keliantys pirkiniai ir kokios pagrindinės pirkėjų klaidos?

Apie tai pokalbis su „Warranty expert“ (Garantijų centro) direktoriumi Mindaugu Petroniu ir paslaugų teikimo vadove Lina Ramansevičiūte.

Ved. Laima Ragėnienė.

„Vartotojo gidas“ rugsėjo 16 d., trečiadienį, 12.12 val., kartojama 21.08 val. per LRT RADIJĄ.

https://www.facebook.com/vartotojogidas

 

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Anonsai

 
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...