captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Kita tema“: kokį poveikį mums daro prekės ženklai?

Vasara – metas, kai upių pakrantėmis ir parkų takais visi bėgioja su „Nike“ bateliais, o traukdami prie jūros kavos būtinai stoja „Statoil“ degalinėse. Bet ar tikrai visi? Tyrimai rodo, kad, pavyzdžiui, Y kartai prekės ženklai nesvarbūs.

Vasara – metas, kai upių pakrantėmis ir parkų takais visi bėgioja su „Nike“ bateliais, o traukdami prie jūros kavos būtinai stoja „Statoil“ degalinėse.

Bet ar tikrai visi? Tyrimai rodo, kad, pavyzdžiui, Y kartai prekės ženklai nesvarbūs.

Kokį poveikį iš tiesų mums daro prekės ženklai? Kaip tas poveikis kinta, didėjant socialinei atskirčiai ir keičiantis laikams?

Laidoje dalyvauja semiotikas, reklamos ekspertas Andrius Grigorjevas, sociologas Liutauras Labanauskas.

Ved. Živilė Kropaitė.

„Kita tema“ – rugpjūčio 3 d., pirmadienį, 15.05 val. per LRT RADIJĄ.

Laida kartojama rugpjūčio 4 d., antradienį, 01.05 val.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Anonsai

 
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...