captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Vartotojo gidas“: apie mobiliųjų telefonų garantinį laikotarpį ir taisymą

Kvalifikuoti specialistai bet kuriame salone ar parduotuvėje padės Jums išsirinkti aparatą pagal poreikius bei kišenę, tačiau mobiliajam, išmaniajam ar planšetiniam telefonui sugedus ar sudužus, niekas neskuba jo pakeisti ar taisyti, taisymo laikui nuomoti kitą.

Šiandien sunku įsivaizduoti, kaip gyventume be mobiliojo ryšio priemonių manuose, darbe ar gamtoje. Kvalifikuoti specialistai bet kuriame salone ar parduotuvėje padės Jums išsirinkti aparatą pagal poreikius bei kišenę, tačiau mobiliajam, išmaniajam ar planšetiniam telefonui sugedus ar sudužus, niekas neskuba jo pakeisti ar taisyti, taisymo laikui nuomoti kitą.

Kodėl kartais remonto kaina viršija paties aparato kainą?

Kodėl kai kurių modelių taisyklos iš viso nesiima taisyti?

Ar galima apdrausti mobilųjį?

Į ką reikėtų atkreipti dėmesį prieš perkant telefoną?

Ar skiriasi vartotojų teisės nusipirkus telefoną arba įsigijus mobilųjį akcijos metu?

Kokias garantijas turi teikti pardavėjas?

Apie tai pokalbis studijoje su Valstybinės ne maisto produktų inspekcijos Gaminių ir paslaugų priežiūros skyriaus vedėju Arvydu Naina ir Lietuvos vartotojų federacijos ekspertu Vilmantu Marcinkevičiumi.

Ved. Laima Ragėnienė.

„Vartotojo gidas“ liepos 29 d., trečiadienį, 12.12 val., kartojama 21.08 val. per LRT RADIJĄ.

https://www.facebook.com/vartotojogidas

 

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Anonsai

 
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...
Close