captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Dešimt balų“: ką atskleidžia išorinis mokyklų veiklos vertinimas?

Bemaž per septynerius metus Nacionalinės mokyklų vertinimo agentūros ekspertai įvertino apie 40 proc. visų šalies mokyklų veiklos kokybę. Šis išorinis vertinimas atskleidė milžiniškus skirtingų savivaldybių mokyklų mokinių ugdymo, pasiekimų ir kokybės valdymo skirtumus.
BFL nuotr.
BFL nuotr.

Bemaž per septynerius metus Nacionalinės mokyklų vertinimo agentūros ekspertai įvertino apie 40 proc. visų šalies mokyklų veiklos kokybę. Šis išorinis vertinimas atskleidė milžiniškus skirtingų savivaldybių mokyklų mokinių ugdymo, pasiekimų ir kokybės valdymo skirtumus. 

Beje, vertintojai, kalbėdamiesi su mokiniais ir jų tėvais, neretai išgirsta prašymų pasilikti ilgiau nei vieną savaitę, mat lankantis vertintojams net ir nekokie mokytojai sukrunta, labiau stengiasi ir ruošiasi pamokoms, tad mokiniai patiria didesnį mokymosi malonumą.

Tiesa, ne visi direktoriai, pedagogai, miestų ir rajonų švietimo skyrių vedėjai bei merai, gavę išorinio mokyklos veiklos kokybės vertinimo ataskaitą, skuba taisyti ekspertų įvardintų silpnų vietų.

Kaip rodo jau dešimt metų Lietuvoje vykstantis pačių mokyklų savo veiklos vertinimas, absoliuti dauguma mokyklų bendruomenių mano, kad jų įstaigoje stipriausia yra kultūrinė veikla, bet – ne ugdymas. 

Tad, ką reikėtų žinoti tėvams, šiuo metu renkantiems mokyklą būsimiems pirmokėliams, penktokėliams ar devintokams?

Laidoje dalyvaus Nacionalinės mokyklų vertinimo agentūros Mokyklų veiklos kokybės išorinio vertinimo skyrius vedėja Snieguole Vaičekauskienė, Analizės ir duomenų apdorojimo skyriaus vedėja Kristina Kardelytė ir Mokyklų veiklos kokybės įsivertinimo skyriaus vedėja Laima Gudaitė.

Vedėja Jonė Kučinskaitė.

„Dešimt balų" birželio 4 d., ketvirtadienį,16.05 val., kartojama 20.20 val. per LRT RADIJĄ. 

 

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Anonsai

 
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...