captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Vartotojo gidas“: kokį poveikį mums daro reklama?

Kaip reklama mus veikia, kokie rinkodaros būdai skatina išleisti daugiau pinigų? Ar šiandieninė rinkodara jau atgyvenusi? Ar įmanoma apskaičiuoti reklamos efektyvumą? Kaip Lietuvoje laikomasi reklamos etikos kodekso ir kas kontroliuoja šią verslo sritį?
Lietuvos reklamos biuro valdybos narys ir Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos direktorius Gintaras Šeputis. Asmeninio albumo nuotr.
Lietuvos reklamos biuro valdybos narys ir Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos direktorius Gintaras Šeputis. Asmeninio albumo nuotr.

Vos ne kiekviename žingsnyje susiduriame su reklama, pasiekiančia įvairiais medijų kanalais, o vartotojas ir reklama yra neatsiejami vienas nuo kito. Kaip reklama mus veikia, kokie rinkodaros būdai skatina išleisti daugiau pinigų? Ar šiandieninė rinkodara jau atgyvenusi? Ar įmanoma apskaičiuoti reklamos efektyvumą? Kaip Lietuvoje laikomasi reklamos etikos kodekso ir kas kontroliuoja šią verslo sritį?

Pokalbis su Lietuvos reklamos biuro valdybos nariu ir Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos direktoriumi Gintaru Šepučiu ir agentūros „Not Perfect“ vadovu Pauliumi Senūta.

Ved. Laima Ragėnienė.

„Vartotojo gidas“ gegužės 6 d., trečiadienį, 12.12 val., kartojama 21.07 val. per LRT RADIJĄ.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Anonsai

 
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...