captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Vartotojo gidas“: apie nekokybiškas paslaugas ir prekes, įsigytas ES šalyse

„Europos Sąjungos šalyse įsigijus nekokybišką prekę ar paslaugą neverta nuleisti rankų“, – teigia Europos vartotojų centro Lietuvoje specialistai.
A. Ufarto (BFL) nuotr.
A. Ufarto (BFL) nuotr.

„Europos Sąjungos šalyse įsigijus nekokybišką prekę ar paslaugą neverta nuleisti rankų“, – teigia Europos vartotojų centro Lietuvoje specialistai.

Kaip Lietuvos vartotojams spręsti problemas ir apginti savo teises, kurios buvo pažeistos keliaujant lėktuvu, keltu, autobusu ar nuomotu automobiliu, pirkus nekokybiškų prekių internetu iš ES valstybėse registruotų pardavėjų bei atgauti pinigus?

Pokalbis studijoje su Europos vartotojų centro Lietuvoje teisininkais patarėjais Rasa Kneižyte ir Aušvydu Čebatoriumi.

Ved. Laima Ragėnienė.

„Vartotojo gidas“ vasario 11 d., trečiadienį, 12.12 val., kartojama 21.03 val. per LRT RADIJĄ.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Anonsai

 
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...