captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Ryto allegro“: „Sapno“ režisierė Kamilė Gudmonaitė

„Manau, kad esame ant kažkokio lūžio, kai mano kartai vėl norisi maištauti. Apsisuko ratas. Visi nori jauną žmogų paversti patogiu, t.y. kažkokiu vienetu“, – sako LMTA III režisūros kurso studentė, spektaklio pagal to paties pavadinimo A. Strindbergo pjesę  „Sapnas“ režisierė Kamilė Gudmonaitė.
„Sapno” režisierė Kamilė Gudmonaitė. Tomo Ivanausko nuotr.
„Sapno” režisierė Kamilė Gudmonaitė. Tomo Ivanausko nuotr.

„Manau, kad esame ant kažkokio lūžio, kai mano kartai vėl norisi maištauti. Apsisuko ratas. Visi nori jauną žmogų paversti patogiu, t.y. kažkokiu vienetu“, – sako Lietuvos muzikos ir teatro akademijos III režisūros kurso studentė, spektaklio pagal to paties pavadinimo A. Strindbergo pjesę  „Sapnas“ režisierė Kamilė Gudmonaitė.

„Šiemet nagrinėjame intermedialumo bei garso ir vaizdo sąveikų temas, kurias sieja skirtingi renginiai, kūrybinės dirbtuvės, koncertai. Didžioji dalis šių renginių atspindi norą konceptualiai apjungti ir atskleisti garso ir vaizdo galimybes“, – teigia elektroninės/elektro-akustinės muzikos festivalio „Ahead“ vienas iš organizatorių, kompozitorius Dominykas Digimas. Pokalbyje apie instaliacijas, audiovizualinius pasirodymus taip pat dalyvauja kompozitorius Marius Salynas.

Kultūros savaitraščių apžvalga: „7 meno dienos“, „Šiaurės atėnai“ ir „Literatūra ir menas“.

„Pastebėjau vieną tendenciją – klasikiniais laikyti poezijos festivaliai („Poezijos pavasaris“ ar „Poetinis Druskininkų ruduo“) kuo toliau, tuo labiau inovatyvėja ir įtraukia vis kitokias poezijos formas. Man dėl to labai džiugu, nes jeigu ateis ta diena, kai tie festivaliai taps betarpiškais su TARP, tai iš esmės TARP ir nebereikės“, – sako tarptautinio audiovizualinės poezijos festivalio TARP direktorė poetė, dramaturgė Gabrielė Labanauskaitė.

„Manau, kad esame ant kažkokio lūžio, kai mano kartai vėl norisi maištauti. Apsisuko ratas. Visi nori jauną žmogų paversti patogiu, t.y. kažkokiu vienetu“, – sako Lietuvos muzikos ir teatro akademijos III režisūros kurso studentė, spektaklio pagal to paties pavadinimo A. Strindbergo pjesę  „Sapnas“ režisierė Kamilė Gudmonaitė. Pokalbis apie pirmuosius režisūrinius darbus, muzikos rolę spektaklyje, jaunąją kūrėjų kartą ir patirtas „pamokas“.

Ved. Karina Metrikytė.

„Ryto allegro“ spalio 10 d., penktadienį, nuo 08.08 iki 10.00 val. per LRT KLASIKĄ.

http://www.facebook.com/profile.php?id=1343267437

 

 

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Anonsai

 
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...