captcha

Jūsų klausimas priimtas

Administracinė informacija

Sociologiniai tyrimai: kaip Lietuvos gyventojai vertina LRT?

Lietuvos gyventojai LRT vertina geriau, negu prieš pusmetį. Tai rodo visuomenės nuomonės tyrimų kompanijos „Baltijos tyrimai“ atlikta apklausa. Lyginant su prieš pusę metų, 2018 m. gegužę, vykusia Lietuvos gyventojų apklausa, teigiamai vertinančių LRT veiklą padidėjo 3 proc., neigiamai vertinančių sumažėjo 4 proc.

Apklausoje LRT įvertinta kaip patikimiausia žiniasklaidos grupė Lietuvoje, taip ją įvertino 45 proc. respondentų.

Kaip parodė 2018 metų lapkritį vykusi apklausa, geriausiai tarp visų 7 Lietuvos žiniasklaidos grupių LRT grupė vertinama pagal 5 savybes iš 6 – tai kultūros puoselėjimas (69 proc. suaugusių  Lietuvos gyventojų mano, kad tokia savybė tinka LRT grupei), žiūrovų ugdymas (61 proc.), patikimumas (45 proc.), operatyvumas (44 proc.) ir objektyvumas (39 proc.).

Teigiamai LRT veiklą kiek daugiau vertina moterys (79 proc.), vyresni nei 30 metų žmonės (80-81 proc.), respondentai su didžiausiomis šeimos pajamomis per mėnesį – per 1000 eurų (86 proc.), pensininkai (82 proc.) bei specialistai ir tarnautojai (80 proc.), lietuvių tautybės gyventojai (79 proc.), dirbantys gyventojai (80 proc.).

Per pastaruosius 6 mėnesius (lyginant su 2018 m. gegužės apklausa) 7 proc. pagerėjo LRT grupės vertinimas pagal žiūrovų ugdymą (nuo 54 proc. iki 61 proc.) bei 6 proc. pagerėjo modernumo vertinimas (nuo 30 proc. iki 36 proc.), o 2 proc. per šį laikotarpį pagerėjo operatyvumo ir objektyvumo vertinimas. Kitų savybių vertinimai (priskyrimas ar tinka LRT) pakito nežymiai. Pažymėtina, kad per pastarąjį pusmetį LRT grupės vertinimas nepablogėjo nė pagal vieną iš vertinamų savybių.

Šį ir ankstesnius sociologinius tyrimus galite rasti čia:

2018 m. lapkritis

2018 m. gegužė

2017 m. gruodis

2017 m. gegužė

2016 m. lapkritis

2016 m. gegužė

2015 m. gruodis

2015 m. gegužė

2014 m. spalis

2014 m. balandis

2013 m. spalis

Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...
Close